יובל נהרגה בתאונה בסיני; חברו של ההרוג הנוסף: "אדם נפלא"

יובל קשת, בת 24 מחיפה, היא אחת ההרוגות בתאונה ליד נואיבה שבסיני, כשנהג רכב ההסעות שבו נסעו התנגש ברכב אחר. היא נהרגה יחד עם צעיר נוסף בשנות ה-20 לחייו – ששמו טרם הותר לפרסום. יחד הם הדריכו בפנימיית בויאר בירושלים. חברו של ההרוג ספד לו: "הם נסעו לטיול גיבוש בסיני, היה מאוד אהוב, בחור נפלא ואדם טוב". עוד חמישה בני אדם נפצעו בתאונה

זמן צפייה: 01:04

הותר לפרסום: יובל קשת בת ה-24 מחיפה היא אחת משני ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה מוקדם יותר היום (חמישי) סמוך לנואיבה שבסיני, שבמסגרתה נפצעו חמישה אזרחים ישראלים נוספים בדרגות שונות.

חברו של ההרוג הנוסף, ששמו טרם הותר בפרסום, סיפר עליו: "הוא היה בחור נעים הליכות. חברותי מאוד. כולם אהבו אותו, הוא היה מהגרעין הקשה של החברה שנותנים את הטון. הוא היה חבר טוב, בחור נפלא ואדם טוב. הייתי בהלם. הוצפתי בהודעות של חברים ששלחו לי הודעות אם אני בסדר, ואחרי כמה שעות הבנתי שכנראה זה כן מישהו שאני מכיר. יהיו ימים קשים".

יובל קשת בת ה-24 מחיפה, אחת ההרוגות מהתאונה בסיני
יובל קשת שנהרגה בתאונה בסיני | צילום: מתוך פייסבוק

אריאל גרוסמן, עד ראייה שהיה בדרכו עם שישה מחבריו לדהב, חלף על פני זירת התאונה בכיוון ההפוך: "ראינו טרנזיט מעוך, מלא אמבולנסים מסביב, בלגן. ראינו אנשים פצועים ומבוהלים והמשכנו לנסוע. רק עכשיו, כשהגענו למלון בדהב, הבנו מה קרה".

תאונת דרכים במעורבות ישראלים בסיני
זירת התאונה בסיני

ממשרד החוץ נמסר מוקדם יותר: "לצערנו היום, בשעות אחרי הצהריים, נהרגו שני אזרחים ישראלים בתאונת דרכים בנואיבה שבסיני, הודעה נמסרה למשפחות. בנוסף להרוגים, נפצעו 5 אזרחים בדרגות שונות, כולם בהכרה מלאה ולא נשקפת סכנה לחייהם. המחלקה לישראלים בחו"ל, יחד עם הקונסול במצרים, עושים מאמצים לסייע בפינוי הפצועים ובהבאת המנוחים לקבורה בישראל".

תאונת דרכים במעורבות ישראלים בסיני
זירת התאונה בסיני

חמישה פצועים מהתאונה הקשה הגיעו תחילה לבית החולים יוספטל באילת, שם יעריכו את מצבם ויחליטו אם להטיס אותם במסוק לסורוקה. במקביל, במד"א נערכו לקליטת הנפגעים במעבר הגבול. מצה"ל נמסר כי "מסוקים הוזנקו עם לוחמי 669 לגבול מצרים לסיוע ולפינוי הפצועים". אביה של אחת הפצועות אמר כי בתו התקשרה אליו בשיחת וידאו כדי שיראה שהיא בחיים: "סיפרה שהנהג נסע במהירות מטורפת ועקף, ביקשנו שייזהר - והוא התנגש ברכב ממול".