שריפת דגל ישראל ויידוי אבנים על אוהדים ישראלים ביוון: "טרור"

אוהדי א.א.ק אתונה תועדו כשהם שורפים דגל ישראל ומשליכים זיקוקים ואבנים לעבר האוהדים הישראלים במהלך משחק רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. אחד מהם נפצע. המשחק הופסק - וחודש. הפועל ירושלים: "לא פחות ממתקפת טרור"

זמן צפייה: 00:15

במשחק רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, בין הפועל ירושלים לבין א.א.ק אתונה, שהתקיים היום (רביעי) ביוון - תועדו אוהדי הקבוצה היוונית כשהם שורפים דגל ישראל ומשליכים זיקוקים ואבנים לעבר האוהדים הישראלים. אחד מהם נפצע. בעקבות התקרית החמורה, המשחק הופסק אחרי המחצית וככל הנראה לא יחודש.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2304121850' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד נוסף מאתונה' poster='' kid='1_98rxjgvm' duration='']

האוהד שנפצע
האוהד שנפצע

אבן שהושלכה לעבר אוהדי הפועלי ירושלים
אבן שהושלכה לעבר אוהדי הפועלי ירושלים

מהפועל ירושלים נמסר: "אוהדים יקרים, הפועל רואה באירועים הקשים באתונה כלא פחות ממתקפת טרור על אוהדים ישראלים, שהגיעו בהמוניהם לתמוך בקבוצתם, כפי שהם עושים במשך שנים. לנוכח האירועים, במחצית המשחק בדקנו את כל דרכי הפעולה. הוצאת אוהדי הפועל היא אופציה שנשללה על הסף בשל העובדה שאוהדים יוונים הקיפו את ההיכל, והייתה סכנה ממשית למתקפה קשה מחוץ לאולם. גם הפסקת המשחק היא אפשרות שנשקלה ברצינות על-ידי הנהלת הקבוצה, אך אנשי הביטחון והמשטרה הזהירו כי החלטה זו עלולה להוביל לכאוס מוחלט ולפוגרום אלים שהיה מסכן חיי אדם.

"לפיכך הוחלט, למען שמירה על בטחונם של כל אוהדי הפועל, להמשיך את המשחק לצד הבטחה של צוות השיטור כי אירוע אלים נוסף יוביל להוצאת כל האוהדים, משני הצדדים מהאולם. הפועל מוקירה ונעמדת לצד כל אוהד ואוהדת שהגיעו לתמוך בקבוצה בתנאים כל כך קשים, ואנו מצרים על החוויה הטראומטית שאוהדינו המסורים נאלצו לעבור. המועדון לא יעבור על האירועים בשתיקה ותלונה חמורה תוגש לפיב"א".