רוני ולילך שושן, תושבי להבים, נהרגו בהתרסקות מטוס קל בנגב

בני הזוג נהרגו בהתרסקות של מטוס קל בכביש 60, סמוך למחלף שוקת דרום. הם הותירו אחריהם שלושה ילדים. הזוג החזיק במטוס שהתרסק בבעלות משותפת עם פיני בדש, ראש מועצת עומר

זמן צפייה: 02:20

טרגדיה בנגב: בני הזוג רוני ולילך שושן, בני 55 ו-51 (בהתאמה), נהרגו הבוקר (שבת) מהתרסקות מטוס קל בכביש 60 סמוך למחלף שוקת דרום. מותם נקבע בזירה. הם הותירו אחריהם שלושה ילדים: שתי בנות ובן.

רוני שושן היה בכיר בכימיקלים לישראל ובעל עסק בפארק ההיי טק בבאר שבע. לילך שימשה כסמנכ"לית הכספים של חברת דולב. הזוג החזיק במטוס שהתרסק בבעלות משותפת עם פיני בדש, ראש מועצת עומר. בשלב זה, עדיין לא ברור האם רוני, שהטיס את המטוס, ניסה לבצע נחיתת חירום בעקבות תקלה ואז התרסק, או שמא שהמטוס החל לצנוח במהלך הטיסה.

Whatsapp Image 2023 03 04 At 1

שותפו לבעלות על המטוס פיני בדש, ראש מועצת עומר, הגיע גם הוא לזירה ואמר: "אני פשוט לא מאמין. מדובר בבני זוג מדהימים. אני לא מצליח להבין מה בדיוק קרה כאן. רק רואה שהמטוס נחת על שטח ההפרדה בכביש ואז פשוט עלה בלהבות. הוא היה טייס מיומן ובעל ניסיון רב".

Whatsapp Image 2023 03 04 At 1
זירת התרסקות המטוס | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ד"ר שפיר בוטנר, מנהל בי"ס לפאראמדיקים במד"א שהגיע למקום סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. המטוס עם 2 הנוסעים התרסק על נתיב הנסיעה ועלה באש. כוחות הכיבוי פעלו במקום וכאשר יכולנו התקרבנו. המראות היו קשים מאוד. לצערנו איתרנו במקום 2 נפגעים ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

סגן טפסר אסף אבוטבול התייחס גם הוא לאירוע ואמר: "מדובר בהתרסקות מטוס קל בצומת שוקת על כביש ראשי. זיהינו 2 לכודים בתוך המטוס ואנו פועלים כרגע לחילוצם במקביל לכיבוי השריפה. באירוע מסוג זה מדובר בחילוץ מורכב יותר בגלל כמות הדלק שנמצאת במטוס ובמורכבות האירוע".