מעשה קונדס שכמעט עלה בחיי אדם: צעיר נפצע קשה מפגיעת רכב בירושלים

משחק מסוכן של שני חברים ברחוב ישעיהו בבירה הוביל לדחיפתו של צעיר כבן 23 אל עבר הכביש, אז הוא נפגע מרכב חולף ונפצע באורח בינוני. בוחני תאונות הדרכים במשטרה חוקרים את נסיבות התאונה

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס. ארכיון | צילום: shutterstock

צעיר כבן 23 נפצע באורח קשה הלילה (רביעי), לאחר שנפגע מרכב חולף ברחוב פרי חדש בפינת ישעיהו שבירושלים. החקירה הראשונית של האירוע מעלה כי התאונה נגרמה ככל הנראה בשל מעשה קונדס מסוכן.

מהפרטים שעלו לאחר התחקור הראשוני של המשטרה, עולה כי הולך הרגל שנפגע צעד עם חברו יחדיו על המדרכה שבמקום, ובשלב מסויים הם החלו לדחוף זה את זה כמעשה קונדס. לאחר מספר רגעים נפל הצעיר אל עבר הכביש בעקבות המשחק המסוכן, נפגע מרכב חולף וכאמור נפצע בשל כך באורח בינוני ופונה להמשך טיפול רפואי.

מיכאל גרוסקוט, חובש איחוד הצלה, סיפר כי עוברי אורח הבחינו בצעיר שנפצע, והוסיף: "הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו שם הוא אושפז במצב קשה".

בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ירושלים ממשיכים גם הבוקר בחקירת נסיבות התאונה, ולצד זאת במשטרה מדגישים את חומרת המקרה כפי שעולה עד כה, וכי "משחק" מיותר בקרבת כביש בו תנועה חולפת מהווה סכנת חיים של ממש ואירוע זה הלילה יכל בנקל להסתיים גם באובדן חיי אדם.