הישג ענק: נבחרת העתודה בחצי גמר אליפות אירופה

החבורה הנהדרת של אלעד חסין השלימה ניצחון שני ברציפות בטורניר לאחר הסנסציה מול ספרד, הפעם מול הגרמנים בשלב רבע הגמר כשניצחו אותם 75:64 ועלו לחצי הגמר. כעת, תמתין לראות האם תשחק בחצי הגמר מול ליטא או מול הפתעת הטורניר - הנבחרת הבלגית

נועם יעקב בפעולה
נועם יעקב בפעולה | צילום: FIBA

נבחרת עתודה של ישראל הצטרפה היום (חמישי) לרשימת הנבחרת הצעירות שעושות חיל בזירה הבינלאומית, לאחר שניצחה 75:64 את גרמניה בשלב רבע הגמר של אליפות אירופה. הניצחון על הגרמנים הצטרף לניצחון הענק 52:59 על נבחרת ספרד, אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכות בטורניר כולו.

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל
נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל | צילום: FIBA.COM
נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל
נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל | צילום: FIBA.COM

הנבחרת של אלעד חסין פתה את הטורניר עם ניצחון מהדהד 70:86 על טורקיה החזקה במחזור הפתיחה, אך הפסידה את שני המשחקים לאחר מכן כשנכנעה 66:50 מול איטליה ו-70:54 מול בלגיה. לאחר מכן, הגיעה הסנסציה מול נבחרת ספרד שהעלתה את החבורה בכחול לבן לשלב שמונה הגדולות, והבטיחה לה שנה נוספת בדרג א' באירופה.

במשחק היום, הנבחרת של חסין הייתה במשחק מהרגע הראשון, פתחה היטב את המחצית השנייה עם ריצה מול הגרמנים ולא הסתכלו לאחור מהרגע שלו ליתרון דו ספרתי, והבטיחו עלייה נהדרת לחצי גמר הטורניר. כעת, הנבחרת הישראלית תמתין לסיום המשחק בין ליטא לבלגיה החזקה, כדי לדעת מול מי תתחרה בחצי גמר היורובאסקט עד גיל 20.