גבר בן 33 הצית את עצמו בנתניה, מצבו קשה

הגבר הצית את עצמו בדירה בעיר, ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו. על פי משרד הביטחון, הוא מתמודד עם מחלת נפש שאינה פוסט טראומה ואינה קשורה לשירותו הצבאי

זירת האירוע בה מתה אישה בת 70, כתוצאה משריפה
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 33 הצית את עצמו היום (שלישי) בדירה בנתניה, ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבו קשה והוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו. הפצוע לחם במבצע "צוק איתן" בשנת 2014, אך על פי אגף השיקום במשרד הביטחון הוא מתמודד עם מחלת נפש שאינה פוסט טראומה ואינה קשורה לשירותו הצבאי.

בהודעת משרד הביטחון נכתב כי בבדיקה ראשונית עלה כי הוא שירת בצה"ל בשנים 2011-2008. "פנייתו להכרה בו כנכה צה"ל נבחנה לעומק ונדחתה לאחר שאובחן כסובל ממחלת נפש, שאינה פוסט טראומה ואינה קשורה לשירותו הצבאי. יצוין כי הרופאים שבדקו אותו וטיפלו בו במהלך השנה וחצי האחרונות לא איבחנו פוסט טראומה".

בית החולים שיבא תל השומר
בית החולים שיבא תל השומר

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "אל המרכז הרפואי שיבא הובהל צעיר בשנות ה-30 לחייו כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. מצבו קשה, והוא מורדם ומונשם. הוא מטופל כעת בחדר הלם על-ידי הצוותים הרפואיים במרכז לרפואה דחופה ומרכז הכוויות הלאומי בשיבא".

אם אתם או אדם קרוב אליכם חווים משבר ו/או סובלים ממחשבות אובדניות, פנו לאנשי מקצוע המתמחים בסיוע במצבים אלו, כגון מרפאות בקהילה, בית חולים או עמותת ער"ן בטלפון 1201 וכן סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. ניתן גם לפנות לעמותת "בשביל החיים", המעניקה סיוע למשפחות שיקיריהן התאבדו, בטלפון 03-7487771.