בתום 4 ימי חיפושים: אותרה גופתו של בן 80 שנעדר בנחל ציפורי

המשטרה איתרה את גופתו של עלי אסמאעיל מג'דוב, בן 80 משפרעם, שנסחף בנחל ציפורי הסמוך לעיר לפני כארבעה ימים, בעת שעשה את דרכו לאחד המטעים שלו - ומאז הוכרז כנעדר. הגופה הועברה לבדיקת גורמי רפואה

זמן צפייה: 00:16

שוטרי תחנת זבולון במחוז חוף של המשטרה איתרו הבוקר (שלישי) את גופתו של עלי אסמאעיל מג'דוב, בן 80 משפרעם, שנסחף בנחל ציפורי הסמוך לעיר לפני כארבעה ימים. הגופה הועברה לבדיקת גורמי רפואה. מג'דוב, שעסק בחקלאות, יצא ביום שבת למטעיו בזמן שירד מבול כבד. בשלב מסוים הוא מעד ככל הנראה לתוך נחל ציפורי, בו הוא נסחף לאורך מרחק רב.

במאמצי האיתור מאז יום שבת השתתפו עשרות מתנדבים, לצד אנשי כוחות החילוץ ולוחמי יחידת 669, שאף השתמשו במסוק. גופתו של מג'דוב נמצאה כאמור רק לאחר ארבעה ימים על ידי כוחות החילוץ, בסמוך למטע אבוקדו המרוחק מאוד מהמקום בו מעד.

עלי אסמאעיל מג'דוב, שגופתו חולצה מנחל ציפורי
עלי אסמאעיל מג'דוב

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2402201102' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד חילוץ הגופה מהנחל ' poster='' kid='1_8n195t72' duration='73']

חמאמה, אחת המתנדבות שהשתפשפה במאמצי החיפוש בימים האחרונים, סיפרה: "אחרי ארבעה ימים של חיפושים אינטנסיביים הצלחנו לאתר את הגופה. מוסרים את תנחמינו למשפחתו".

אזור מציאת הגופה בנחל ציפורי
אזור מציאת הגופה בנחל ציפורי

מדוברות כבאות והצלה של מחוז חוף נמסר: "משעות הבוקר של יום שבת פעלו באזור ראס עלי ונחל ציפורי יחידות לחילוצים מיוחדים של תחנת חיפה ותחנת חדרה והיחידה הארצית לחילוצים מיוחדים "להבה". לאחר מספר ימים של ניסיונות איתור במים וחיפוש מהאוויר והיבשה אותרה גופתו באחד מערוצי הנחל. יחידת "להבה" חילצה אותו תחת תנאי שטח קשים".