דניאל פרץ הוצג בבאיירן: "בחדר ההלבשה גרמו לי להרגיש בבית"

הישראלי שהספיק להשלים כבר אימון במדי האימפריה הבווארית ענה לראשונה לשאלות עיתונאים כשחקן באיירן מינכן וסיפר כי "מהרגע הראשון קיבלו אותי כאן מדהים, אני רוצה ללמוד מנוייר המון, הוא המודל לחיקוי שלי". נשיא באיירן הודה כי בקבוצה הגרמנית עקבו אחר פרץ במשך תקופה ארוכה

זמן צפייה: 00:33

אחרי שדניאל פרץ השלים את אחד המעברים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי ועבר לאלופת גרמניה באיירן מינכן, היום (שני) נערכה מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשחקן הקבוצה הבווארית, והוא אמר: "בחדר ההלבשה השחקנים גרמו לי להרגיש מיד בבית, וזה בטוח יעזור לי להתאקלם בגרמניה מהר".

השוער, שקיבל את המספר 18 בקבוצתו החדשה, ענה לשאלות העיתונאים לגבי עתידו בקבוצתו החדשה ואמר: "מהרגע הראשון שלי כאן אני מרגיש נהדר, כולם קיבלו אותי פה יפה ועזרו. אני מאוד מתרגש".

דניאל פרץ באימון באיירן מינכן
דניאל פרץ באימון באיירן מינכן | צילום: הטוויטר הרשמי של באיירן מינכן

"אני בעיקר מחכה להתחרות עם סוון אולרייך ומנואל נוייר, כי יש לשניהם המון ניסיון", אמר פרץ על השוערים איתם יתחרה על אפודת השוער הראשון: "אני רוצה ללמוד מהם ובטוח שהתחרות תדחוף אותנו. נוייר הוא המודל לחיקוי שלי, אני מצפה כבר להתאמן איתו. ככה זה בכדורגל - תמיד צריך להוכיח את עצמך".

על הימים שלפני ההעברה סיפר פרץ: "זה לקח משהו כמו 10 ימים, והיו בעיות כמו בכל מו"מ. לי לא היה זמן לחשוב על זה וסמכתי על הסוכנים שלי שיעשו הכל כדי שאגיע לכאן." בנוסף, התבקש פרץ להשוות בין חברו לשעבר לקבוצה ערן זהבי, לבין חברו החדש הארי קיין וסיפר: "עדיין לא התאמנתי עם קיין כ"כ, אבל שניהם חלוצים אדירים ואני מחכה להתאמן עם השחקנים הטובים בעולם כדי להביא את עצמי הכי רחוק שאפשר".

דניאל פרץ במסיבת העיתונאים
דניאל פרץ במסיבת העיתונאים | צילום: הטוויטר הרשמי של באיירן מינכן

יאן כריסיטאן דריסן, נשיא באיירן מינכן דיבר גם כן וסיפר על המעקב אחרי פרץ: "דניאל הוא שוער שעקבנו אחריו כבר זמן רב, הוא שיחק נהדר באליפות אירופה עד גיל 21, הוא הציל שני פנדלים נגדנו. הוא לא יכול היה לשחק נגד אנגליה, ואנחנו שמחים שהוא כאן".

"עקבנו אחרי דניאל הרבה זמן", הודה דריסן והמשיך: "באליפות אירופה ראינו שהוא שיחק נהדר, אפילו הציל שני פנדלים נגדנו. אנחנו מאוד שמחים שהוא כאן וזו פעם ראשונה שיש לנו ישראלי בסגל, אך זה לא באמת רלוונטי. מה שחשוב לנו זה שהוא יהיה שחקן טוב. בחיים צריך הרבה תשוקה ואופי בכל התחומים ובטח אצל ספורטאים. כדי לשחק במועדון כמו באיירן מינכן צריך המון תשוקה ואנרגיה, ואחרי שראינו את כל אלה בדניאל בחרנו בו".