עד לשדרוג האפליקציה: משתמשי אייפון לא יקבלו התרעות מפיקוד העורף

מדובר צה"ל נמסר כי בשל שדרוג האפליקציה של פיקוד העורף, משתמשי אייפון לא יקבלו התרעות על אזעקות עד לזמינות הגרסה החדשה של האפליקציה. "הודעה על השלמת הליך השדרוג וזמינותו להורדה בחנות ההורדות תועבר בהתאם"

זמן צפייה: 00:50

בשעה שכוחות הביטחון סוגרים הערב (שלישי) את היום ה-32 למלחמה, ובשעה שמיליוני ישראלים מתעוררים ונרדמים לצלילי אזעקות ומבלים זמן רב במרחבים המוגנים, במקלטים ובחדרי מדרגות, מצה"ל נמסר כי בשל שדרוג האפליקציה של פיקוד העורף - משתמשי אייפון לא יקבלו התרעות על אזעקות עד לזמינות הגרסה החדשה של האפליקציה.

"לצורך שדרוג ייזום של יישומון פיקוד העורף ייתכן כי בשעות הקרובות ועד לזמינות הגרסה החדשה בחנות ההורדות, לא יתקבלו התרעות ביישומון למשתמשי iPhone", נמסר הערב בהודעת דובר צה"ל, "לרשות האזרחים שני אמצעי התרעה נוספים: צופרי פיקוד העורף והמחשב האישי אותו ניתן להפוך לאמצעי התרעה ע״י בחירת מיקומכם בפורטל החירום הלאומי".

"כמו כן", נמסר, "בעת אירוע אמת ניתן יהיה להתעדכן בהתרעות פיקוד העורף גם באמצעות ערוצי הטלוויזיה והרדיו וערוצי המידע של פיקוד העורף בטלגרם. הודעה על השלמת הליך השדרוג וזמינותו להורדה בחנות ההורדות תועבר בהתאם".