פועל נהרג מפגיעת חפץ בבאר יעקב; פועל נוסף נמחץ למוות בלכיש

צוות מד"א הוזעק לרחוב שבו במועצה המקומית שבשפלה, ולאחר פעולות החייאה נאלץ לקבוע את מותו של גבר כבן 30. המשטרה חוקרת את הנסיבות • אדם אחר כבן 30 נלכד תחת קיר בטון שקרס - ונהרג

אתר בנייה
אתר בנייה (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

פועל כבן 30 נהרג היום (חמישי) מפגיעת חפץ כבד באתר בנייה ברחוב שבו שבמועצה המקומית באר יעקב. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו במצב קשה, כשהוא סובל מחבלת ראש, ונאלץ לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה.

המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, ומבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בתאונת עבודה. משרד העבודה עודכן במקרה. אריה מנדלזון, ראש סניף איחוד הצלה בבאר יעקב סיפר: "מדובר בפועל שנפלה עליו פלטת מתכת תוך כדי עבודתו באתר בנייה. למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות שמהן סבל".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בתא זכוכית: נעמה יששכר משתתפת בדיון בערעורה בביהמ"ש ברוסיה

התאונה בשרון: "החשוד נהג בפסילה וזרק סמים מהרכב לאחר האירוע"

בית משפט המחוזי בירושלים ביטל את הקפאת הרצת אסדת "לווייתן"

אמבולנס (ארכיון)
אמבולנס (ארכיון) | צילום: iStock

מאוחר יותר, פועל כבן 30 נמחץ למוות לאחר שנלכד תחת קיר בטון שקרס באתר בנייה במועצה האזורית לכיש. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. כוחות משטרה בזירה החלו בחקירת נסיבות האירוע, והעבירה דיווח בהתאם למשרד העבודה.

"כשהגענו למקום ראינו את הפועל שוכב באתר הבנייה כשהוא סובל מפציעה רב מערכתית קשה", סיפר חובש מד"א גלעד אוירבך. "סיפרו לנו שהוא נפגע מהקיר שקרס וחולץ ע"י הפועלים כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כזכור, לפני כשלושה שבועות, פועל כבן 60 נהרג מנפילה מגובה באתר בנייה ברחוב משה סנה בירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים, ונאלץ לקבוע את מותו במקום.

"כשהגענו למקום ראינו מבנה עם פיגומים, כשבגינה בסמוך שוכב גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה", סיפר פרמדיק מד"א יעקב ורטהיימר. "ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".