"אין לה כבר מה להפסיד": המחזרת המטרידה - שלא מוכנה לשמוע לא

חייו של אילן ברדה הפכו ב-7 השנים האחרונות לסיוט, לאחר שסירב לצאת לדייט עם ע' שאותה פגש בחדר הכושר. מאז, חרף צו ההרחקה נגדה, היא ממשיכה לרדוף אחריו ולחכות לו בביתו. "עוד אתחתן איתו"

זמן צפייה: 16:03

שבע שנים חלפו מאז שאילן ברדה בן ה-56 פגש לראשונה את ע' בחדר הכושר, אישה בשנות ה-40 לחייה שהפכה למחזרת אובססיביות שלו מאז שסרב לצאת איתה לדייט. לפי גרסתו של ברדה, ע' הפכה למטרד שמאיים להרוס את חייו, ולכן מדי חצי שנה הוא מגיע לבית המשפט על מנת להאריך שוב ושוב את צו ההרחקה נגדה, מחשש שהסיפור עלול להיגמר באופן רע מאוד. "ברור שבשלב מסוים היא תבין שאין סיכוי, ואז אם היא תראה אותי עם מישהי, היא תשיג נשק ותרצח אותי ותהרוג את עצמה, הרי היא הגיעה לרמת טירוף כזו שאין לה מה להפסיד".

לטענתו של ברדה, ההטרדות מצדה של ע' מגיעות בתדירות ובעוצמה שונה: "זה בא בגלים. פעם זה היה קורה בכל יום, היא הייתה רודפת אחרי המכונית שלי תוך כדי שהיא סיכנה את יתר הנהגים בכביש, ולעיתים היא חיכתה לי בבית. ואז פתאום היא נעלמה למספר חודשים או שבועות". לצד ההטרדות אותן חווה, ברדה מתעקש כי הוא מעולם לא דיבר עם ע' או ניסה להכיר אותה. "הראיתי למשטרה את הסרטונים ואת פרופיל הפייסבוק שלה, אבל הם לא מצליחים להבין, מבחינתם יש לי מחזרת, אבל אין לי חופש נפשי. אני כל הזמן מסתכל אם היא לא נמצאת בגינה שלי", תיאר ברדה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו הגיב לדיווחים: "אף חיסון ישראלי לא עבר לסוריה"

דיווח: מצרים מתווכת בין ישראל לחמאס לגבי עסקה לחילופי שבויים

גנץ: "מצטער שיש בחירות רביעיות – לא מתחרט שנכנסתי לממשלה"

ע', האישה שחשודה בהטרדתו של אילן ברדה
ע', האישה שחשודה בהטרדתו של אילן ברדה | צילום: חדשות 13

ערן לוי, גיסו של ברדה, יצאר קשר עם בני משפחתה של ע' על מנת שאלו יסייעו בהרחקתה ממנו. "דיברתי עם אביה, אדם מבוגר שנשמע כי מאוד מיואש ממנה. הוא לא הפסיק להתנצל על מה שאילן עובר. עוד הוא אמר כי היא ניתקה את הקשר עם כל בן משפחה שדיבר איתה על הנושא הזה", סיפר XXX והוסיף: "בעמוד הפייסבוק שלה ישנם פוסטים עם שמלת כלה, בעוד התמונות של אילן מצורפות לשם עם הכיתוב שהוא יהיה בעלה. היא אפילו מגיבה לעצמה, משהו מאוד חולני".

מנגד, ע' טוענת ברדה בעצם מאוהב בה ורוצה להתחתן איתה, וזאת כאמור על אף שהוא הוציא נגדה צו הרחקה מספר פעמים. "הוא מאוהב בי, וזה הכל מכיוון שהוא מושפע מאימא שלו", התעקשה ע' והוסיפה: "הוא רודף אחריי והוא דואג לי היכן אני נמצאת ומה אני עושה, אך ברגע שהוא ידע שאני רוצה אותו, הוא הרים ידיים". זאת ועוד, טרם החל הדיון בבקשת הארכת צו ההרחקה, ע' אמרה כי "או שאני מתחתנת עם אילן או שאני נכנסת לבית כלא לכל החיים. אתם תראו את זה. תהיה חתונה בסוף".

לאחר הדיון בבית המשפט, ובניגוד לתקוותו של ברדה כי למישהו במערכת המשפט יימאס מלדון פעמים רבות כל כך באותו תיק ויפעל למענו, השופט האריך את צו ההרחקה בחצי שנה נוספת והזהיר אותה שלא תתקרב אליו. עם זאת, כבור 20 דקות היא הופיעה בחצר ביתו, למרות הצו שמורה לה אחרת. לצד זאת, אילו היה מדובר בגבר שמטריד אישה, סביר להניח שהיתה הסכמה גורפת שצריך לטפל בו ביד קשה, אך מבחינתו של ברדה, הוא היה רוצה לראות את ע' מקבלת עזרה, ובעבר גם הציע בבית המשפט לממן את הטיפול בה.

אילן ברדה
אילן ברדה | צילום: חדשות 13

תגובת משטרת ישראל: "מיד עם קבלת התלונות נפתחה חקירה שמנוהלת ביסודיות ובמסגרתה מבוצעים כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת. נציין כי החשודה אף הובאה להארכת מעצר בבית המשפט, שהורה על שחרורה בתנאים מגבילים ובהם הרחקה מהמתלונן. עם סיום החקירה, בימים הקרובים, יועברו החומרים לעיון והחלטת הפרקליטות".