אנגליה גברה על פורטוגל, ישראל תשחק באולימפיאדה

הנבחרת הצעירה, שהעפילה אמש לחצי גמר היורו אחרי ניצחון על גיאורגיה המארחת בדו-קרב פנדלים, צפתה בניצחונה של אנגליה מול פורטוגל 0:1 - מה שהבטיח לה מסע קסום גם בשנה הבאה

זמן צפייה: 00:18

נבחרת ישראל בכדורגל עד גיל 21 קבעה היום (ראשון) היסטוריה נוספת, והבטיחה את השתתפותה באולימפיאדת פריז בשנה הבאה - זאת אחרי שאנגליה גברה על פורטוגל 0:1. הנבחרת הצעירה, שהעפילה אמש לחצי גמר היורו אחרי ניצחון על גיאורגיה המארחת בדו-קרב פנדלים, צפתה בניצחונה של אנגליה מול פורטוגל - שהבטיח לה מסע קסום גם בשנה הבאה.

הפעם האחרונה שבה השתתפה ישראל בטורניר הכדורגל האולימפי הייתה בשנת 1976 במונטריאול שבקנדה, והודחה בשלב רבע הגמר על-ידי ברזיל. הנבחרת הישראלית תהיה אחת מ-16 נבחרות שישחקו בטורניר היוקרתי, ואחת מתוך ארבע נציגות אירופיות בלבד. הנבחרת שתישלח לטורניר יכולה לכלול שחקנים עד גיל 23, אליהם יוכלו להצטרף שלושה שחקנים נוספים מהנבחרת הבוגרת ללא הגבלת גיל.

[brightcove_iframe video_id='news-part-23272112' autoplay='0' credit='' desc='דניאל פרץ וגיא לוזון: "מאושרים"' poster='' kid='1_6oajysfz' duration='124']

בינתיים, הנבחרת של גיא לוזון רוצה להמשיך לחלום ולהגיע כמה שיותר רחוק באליפות אירופה. השחקנים בכחול-לבן, כאמור, הבטיחו את העפלתם ההיסטורית לחצי הגמר, ושם ייפגשו ביום רביעי את לא אחרת מנבחרת אנגליה, שעזרה לישראלים בדרך לטורניר האולימפי. את אנגליה פגשה ישראל כבר בשלב הבתים של הטורניר, שם נבחרת שלושת האריות יצאה כשידה על העליונה וניצחה 0:2.