בגלל משחק של גברים ונשים: הצגת ילדים בגנים תורניים בשדרות בוטלה

הצגת הילדים "מחסן השטוזים של דתיה", שמעלה תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער, אמורה הייתה להציג בין היתר גם בגנים התורניים בשדרות; אלא שבעקבות זעם הורים שהופנה כלפי העירייה, בעיקר בשל משחק משותף של גברים ונשים בהצגה - הוחלט לבטל את המופע

מתוך ההצגה
אורנה פורת | צילום: תיאטרון אורנה פורת

הצגת הילדים "מחסן השטוזים של דתיה", שמעלה תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער, אמורה הייתה להציג בין היתר גם בגנים התורניים בשדרות; אלא שבעקבות זעם הורים שהופנה כלפי העירייה - בעיקר בשל משחק משותף של גברים ונשים בהצגה - הוחלט לבטל את המופע. לטענת סמנכ"לית תיאטרון אורנה פורת,  הרב המקומי דרור טוויל הנחה את העירייה שלא לקיים את המופע בגניים התורניים ולכן היא בוטלה.

מעיריית שדרות נמסר בתגובה: "במסגרת פרויקט עירוני בגני הילדים סביב אוריינות ושפה, שמחה עיריית שדרות לשתף פעולה עם הצגותיו של תיאטרון אורנה פורת לטובת ילדי העיר. עקב חוסר תיאום ציפיות מספק מול מספר גנים תורניים והוריהם, לגבי הצגה שאינה מותאמת לאורח חייהם של הילדים, החליטה העירייה להזמין הצגה אחרת עבור אותם ילדים. במקביל, תשמח העירייה להציג את ההצגה המקורית לילדי גנים אחרים ותפצה את התיאטרון על ביטול ההצגה. עיריית שדרות תמשיך לתת שירות מיטבי לכלל תושביה מכל המגזרים".