#לוקחים_את_ההגה_לידיים: מתנדב מד"א חוזר לתאונה שלא מרפה ממנו

גל אברהם, מתנדב מד"א, הצטרף לקמפיין חדשות 13 וכתב בפייסבוק על התאונה שלא יישכח: "המראות היו מזעזעים, אב המשפחה נהרג ובתו נפצעה. נסעתי לביה"ח לבקר אותה - וכל הדרך לא הפסקתי לבכות"

זמן צפייה: 00:40

#לוקחים_את_ההגה_לידיים: גל אברהם, מתנדב מד"א, הצטרף לקמפיין חדשות 13 להעלאת המודעות לקטל בדרכים והורדת מספר הנפגעים בכבישים ושיתף בפייסבוק את תחושותיו מהתאונה שלא יישכח לעולם.

אברהם המשיך לתאר את שאירע באותו ערב: "הורדתי את אישתי בבית ואמרתי לה 'אל תחכי לי, תלכי לישון - אחזור מאוחר'. כל הדרך בכיתי - זה לא קרה לי בחיים, גם לא באירועים הכי קשים שהיו לי במהלך חיי". לדבריו, "בשלב זה התקשרי לבית החולים, הזדהתי כאיש מד"א ושאלתי באיזו מחלקה נמצאת הילדה מהתאונה בדרך חברון. אמרו לי באיזה חדר ניתוח היא ונכנסתי לשם עם דם בבגדיי, אז סיפרתי למשפחה שלה שאני הכונן שהיה איתה בזירה".

אברהם הוסיף: "אנחנו לא רגילים כאנשי הצלה לבקר את הפצועים. אנחנו מובילים אותם לבית החולים וממשיכים הלאה, אבל בתאונה הזו לא הצלחתי להמשיך - משהו שם גרם לי להיקשר למשפחה הזו. מאז אותו יום שחור ועד היום אני בקשר עם המשפחה ולעולם לא אשכח את התאונה הזאת". הוא סיכם את הפוסט במילים: "אני לא חוקר, אבל אין ספק שהמוות הזה היה מיותר. נמאס לי שיש כל כך הרבה הרוגים בכבישים - ולא עושים כלום".

גם עמותת "אנשים באדום" הצטרפה לקמפיין חדשות 13: "יישר כוח לליאור קינן וערוץ 13 על הירתמותם למאבק בתאונות הדרכים. עמותת 'אנשים באדום' מקווה שהמסר יחולל את השינוי ויציל חיים. כל הכבוד!".