תלמוד תורה פונה בירושלים; מתפללים נקנסו בביתר עילית

נמשכות ההפרות במגזר החרדי: המשטרה השתמשה במכת"זית בשל עימותים עם גברים במבנה של חסידות סאטמר • נתוני מכון ויצמן: התחלואה לנפש בחברה החרדית - גבוהה פי 6 מיתר המגזרים

זמן צפייה: 03:13

המשך ההפרות במגזר החרדי: כוח גדול של משטרה הגיע הבוקר (רביעי) לתלמוד תורה סאטמר ברחוב עזרת תורה שבירושלים שנפתח בניגוד להנחיות, פינה את יושביו וסגר את הכניסה למבנה. במקום התפתחו הפרות סדר ובתגובה המשטרה השתמש במכת"זית. במהלך הפרות הסדר, השולכה אבן לעבר ניידת משטרה וגרמה לפציעת ראש אצל שוטר שהוזעק לאכוף את הפרות תקנות הקורונה, והוא נזקק לטיפול רפואי.

אבן שהושלכה לעבר מכונית משטרה וגרמה לנזק והובילה לפציעתו בראש של שוטר
אבן שהושלכה לעבר מכונית משטרה וגרמה לנזק והובילה לפציעתו בראש של שוטר | צילום: דוברות המשטרה

באירוע אחר נוסף, כוחות המשטרה פשטו על בית כנסת ברחוב דרכי איש שבביתר עילית וחילקה דוחות למתפללים שהתקהלו במקום, שרבים מהם לא עטו מסכות. כל זאת על רקע נתונים שפרסם היום מכון ויצמן למדע לפיהם התחלואה לנפש בחברה החרדית גבוהה פי-6 משאר המגזרים.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2001201118' autoplay='0' credit='קבוצת מחאות החרדים הקיצונים' desc='התקהלות מחוץ לבית הכנסת' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1611134675/rfcfhy_id15nd.png' kid='1_q8roe6y5' kid='1_q8roe6y5' duration='19'']

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

8,511 נדבקים חדשים אובחנו אתמול; יותר מ-200 אלף התחסנו

דיווח בארה"ב: טראמפ שוקל להקים מפלגה חדשה

דגלים במקום אנשים: כך תיראה השבעת הנשיא ביידן בצל הקורונה

תלמוד תורה סאטמר בירושלים
תלמוד תורה סאטמר בירשולים | צילום: אליסיף כהן

גם אתמול התקיימו הפרות של תקנות הקורונה במגזר החרדי, כאשר כוחות גדולים של משטרה פרצו לישיבת ברסלב בשכונת סנהדריה שבירושלים, שם הם נתקלו בעשרות צעירים שיידו אבנים, חסמו נתיבי תחבורה וקיללו את השוטרים, בין היתר במילים "נאצי", "עמלקים" ו-"יימך שמך".

כזכור, לפני כשבוע פרצו עימותים במאה שערים בירושלים, במהלכם נפגעו שני שוטרים מאבנים ו-10 חשודים נעצרו בגין הפרות סדר, יידוי אבנים וסירוב להזדהות, זאת במסגרת פעילות אכיפת תקנות הקורונה שביצעה המשטרה בשכונה החרדית בירושלים.