בישראל וב-50 מדינות ישדרו את טקס הזיכרון הלאומי של 7.10

גופי שידור מ-50 מדינות בעולם הודיעו כי יעבירו את טקס הזיכרון של המשפחות בשידור חי. גם בישראל הודיעו מרבית ערוצי הטלוויזיה על מהלך דומה, בהם ערוץ 13 וכן ערוצים 12, 11, כנסת, 9 וערוצים נוספים. יונתן שמריז, אחיו של אלון ז"ל, מיוזמי האירוע: "אירוע מכונן והיסטורי. זכות גדולה נפלה בחלקנו"

יונתן שמריז

שבועות ספורים לפני טקס הזיכרון הלאומי לציון 7.10 של המשפחות, הודיעו גופי שידור מ-50 מדינות בעולם כי יעבירו את האירוע בשידור חי. גם בישראל הודיעו מרבית ערוצי הטלוויזיה על מהלך דומה, בהם ערוץ 13 וכן ערוצים 12, 11, כנסת, 9 וערוצים נוספים.

חנוך, ארצי, ריטה והיהודים בפנים: האמנים שישתתפו בטקס המשפחות 

כאמור, כ-50 גופי תקשורת בינלאומיים כבר עדכנו על הגעתם לסקר את הטקס, בהם מארה"ב, סין, רוסיה, ארגנטינה, יפן, אוסטרליה, איחוד האמירויות, הודו, שוודיה, פורטוגל, פוארטו ריקו, מקסיקו וכלל סוכנויות הידיעות המרכזיות בעולם. "זאת ועוד", נמסר מטעם מארגשני הטקס, "עשרות רבות של קהילות מישראל ומכל רחבי העולם פונות בבקשה לשדר את הטקס ממקומות מרכזיים.

"מעבר למטרתו המרכזית של הטקס בזיכרון הנופלים ובהנצחתם,, הטקס יעלה את המודעות לזוועות שביצע חמאס ב-7.10, ואת הימצאותם של חטופים ברצועת עזה, לצופים בכל רחבי העולם".

אלון שמריז
אלון שמריז ז"ל

יונתן שמריז, אחיו של אלון שמריז ז"ל, מייסד "קומו" ומיוזמי הטקס, אמר: "אני נרגש להודיע שהטקס הלאומי יעבור בשידור חי בערוצים המרכזיים בישראל ובעוד עשרות גופי שידור מסביב לעולם. בכל יום שעובר אנחנו מבינים עד כמה האירוע שלנו הוא מכונן והיסטורי. אירוע עולמי. זכות גדולה נפלה בחלקנו ליזום ולהפיק את הטקס הזה ולדעת שיהיו לו מיליוני צופים בכל העולם".