דיווח ביוון: צעירה בריטית התלוננה שישראלי אנס אותה

לפי תלונתה של הצעירה בת ה-21, התקיפה המינית התרחשה בביתו של הישראלי בבירה היוונית, ובמהלכה שלושה מחבריו תיעדו את המתרחש בטלפונים שלהם. הצעירה הצליחה לברוח מהמקום רק לאחר מאבק והיא הגישה תלונה במשטרה. הרשויות ביוון פתחו בחקירה בחשד לאונס

ניידת משטרה ביוון
ניידת משטרה ביוון (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

תיירת בריטית בת 21 התלוננה במשטרת אתונה על כך שגבר ישראלי אנס אותה, כך דווח היום (רביעי) באמצע התקשורת ביוון. על פי התלונה, האונס בוצע בשעות הבוקר המוקדמות בשבוע שעבר בביתו של הישראלי, אליו הלכה הצעירה לאחר בילוי במועדון לילה בבירה היוונית. בנוסף, הצעירה סיפרה במשטרה כי בזמן התקיפה, שלושת חבריו של הישראלי "צצו משום מקום" ותיעדו את המתרחש בטלפונים הניידים שלהם.

על פי הדיווח היווני, הצעירה הבריטית ניסתה לעזוב את ביתו של הישראלי, אך הוא סירב לעצור את מעשיו ולתת לה ללכת. רק לאחר מאבק, הצליחה הצעירה לברוח מהבית ולהזעיק את הרשויות. כעת פתחה המשטרה המקומית בחקירה כנגד הישראלי, בחשד לאונס.

Whatsapp Image 2023 08 02 At 1
ניידת משטרה יוונית | צילום: שאטרסטוק

כזכור, בסוף חודש יוני דווח ב"דיילי מייל" על צעירה בריטית בת 19 ששהתה בחופשה באי היווני רודוס וטענה כי שני בני נוער ישראלים צילמו אותה כשהיא מקיימת יחסי מין. הצעירה התלוננה כי בעת שקיימה יחסי מין עם אחד מהנערים - השני צילם בחשאי. בעקבות התלונה, המשטרה המקומית פתחה בחקירה.