"לנצח בן שנתיים": אמה של הנרצחת ממגדל במכתב קורע לב לנכדה

"לא אשכח לעולם את הנשיקה האחרונה שלנו", כתבה הסבתא רווית על נכדה, ואומרת לרשת דיגיטל: "חשוב לי מאוד שידעו שליוסף היתה אמורה להיות יום הולדת שנתיים"

רווית סבג עם בתה דור כרסנטי ונכדיה ז"ל

רוית סבג, אמה של דור כרסנטי ז"ל, שנרצחה על ידי בעלה נדב סלע לפני כחודשיים, פרסמה ברשת החברתית פוסט לזכרו של נכדה יוסף שהיה אמור לחגוג אתמול (שני) יום הולדת שנתיים, אם לא היה נרצח יחד עם דור אמו, אחיו בנימין ובן השכנים נחמן עתיה. "חיים שלי לא אשכח לעולם את הנשיקה האחרונה שלנו דקה לפני שנפרדו בערב שישי ואני לתומי חשבתי שזאת תהיה עוד נשיקה מאלפי הנשיקות ביננו כי אני סבתא המנשקת כי זה היה בלתי אפשרי לעצור את הנשיקות שפוגשים אותך", כתבה סבג.

"היום נדליק לכבודך שני נרות, שכולם ידעו - יוסף שלי לנצח ישאר בן שנתיים", כתבה הסבתא רווית על נכדה. רווית ביקשה לחלוק את מכתבה ליוסף נכדה גם כאן, ברשת דיגיטל וכתבה לנו כי היא רוצה שכולם ידעו כי ליוסף הייתה יום הולדת שנתיים שהוא לא הספיק לחגוג. נביא כאן את מכתבה במלואו:

רווית סבג עם הנכד יוסף ז''ל
רווית סבג עם הנכד יוסף ז''ל | צילום: צילום משפחתי

"יוסף נכדי אהובי. היום ז' בניסן אמור להיות לך יום הולדת שנתיים אך רוצח שפל לקח לך את חייך. היום לפני שנתיים נולדת ישר לידי והפכת אותי לסבתא . התואר הכי שיש בעולם. בשניה אחת הפכת אותי לאישה סבתא הכי מאושרת בעולם. אני זוכרת איך באמצע נקיונות של פסח אתה התחלת לבעוט באמא שלך והיא לא ויתרה - 'עכשיו לבית חולים'. שמחנו שתצא והברית תהיה יום לפני ליל הסדר, אבל אתה בשלך החלטת שהברית שלך תהיה מיוחדת כמוך בליל הסדר ונולדת בלילה אחרי שעות רבות של צירים".

רווית סבג עם בתה דור כרסנטי ונכדיה ז''ל
רווית סבג עם בתה דור כרסנטי ונכדיה ז''ל

"גרמת לי להיות סבתא שוויצרית עם חזה נפוח ואין אחד שלא סיפרתי לו שאני סבתא שלך... אין אחד שלא הראתי לו את התמונות שלך, אהובי שלי. אהובי כל מפגש איתך היה אושר והתאהבות מחדש. כל מפגש היניו רבות עליך מי תחזיק ראשונה, מי תיתן נשיקה ראשונה ותמיד אמא שלך אמרה שאי אפשר להגיד לסבתא לא".

"ככל שגדלת והתחלת להתהפך לזחול, ללכת, פשוט גרמת לי גאווה ענקית. כשהתחלת לאכול וישר התחלתי לבשל לך כל אוכל שאתה אוהב. האהבה הכי גדולה שלך הייתה לפשטידה, שזה היה חובה בכל שישי שאתה איתי. תמיד בארוחת שישי ישבת לידי ובקידוש דרשת לשתות את היין ראשון ולא וויתרת לנו... ובמוציא תמיד התחלקנו אני ואתה".

"איך אהבת שאני מלטפת לך בגב ורק הפסקתי - תמיד דרשת להמשיך. כל דגדוג שלך פרצת בצחוק מתגלגל שלא מפסיק, שגרם לכולם לצחוק אחריך. לעולם לא אשכח איך אהבת לנסוע איתי באוטו ובכל עצירה בכית כי אהבת כל כך טיולים. כל מפגש בינינו חייב היה להנציח בתמונות ולעשות סלפי ... אתה תמיד יצאת יפיפה ואני פחות".

הסבתא רווית סבג בביתה, לאחר הרצח
הסבתא רווית סבג בביתה, לאחר הרצח

"חיים שלי לא אשכח לעולם את הנשיקה האחרונה שלנו דקה לפני שנפרדו בערב שישי ואני לתומי חשבתי שזאת תהיה עוד נשיקה מאלפי הנשיקות בינינו כי אני סבתא המנשקת כי זה היה בלתי אפשרי לעצור את הנשיקות כשפוגשים אותך. חיים שלי, חיית חיים כל כך קצרים ויש לי אין ספור סיפורים עליך שגורמים לי אושר עצום בלב".

"נכדי אוהבי אני חייבת לומר לך תודה. תודה על שהפכת אותי לסבתא גאה. תודה על כל שנייה של אושר עצום שגרמת לי. תודה על כל חיוך קטן שחייכת למעני. תודה על כל שנייה שחיבקת אותי. תודה על כל נשיקה שנישקת אותי. תודה על כל בלגן שעשית לי בבית. תודה שנתת לי לטפל בך. תודה שאתה כל עולמי ולעולם ועד תהיה כל עולמי".

"היום נדליק לכבודך שני נרות שכולם ידעו יוסף שלי לנצח ישאר בן שנתיים", סיכמה סבג והוסיפה לסיום: "בבקשה שתפו שכולם ידעו שליוסף יש היום יום הולדת".

בתה של רווית, דור כרסנטי ז''ל עם הנכדים שנרצחו
בתה של רווית, דור כרסנטי ז''ל עם הנכדים שנרצחו