באותו מוסד שבו עבד החשוד ברצח מלניק: צעירה שמה קץ לחייה

בית החולים הפסיכיאטרי מעלה כרמל עדכן כי מטופלת שמה קץ לחייה. מדובר במקרה חמור נוסף במוסד שבו עבד אדוארד קצ'ורה החשוד ברצח ליטל יעל מלניק ששהתה גם היא בבית החולים בעבר

בית חולים לבריאות הנפש מעלה כרמל
המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה כרמל | צילום: ויקיפדיה

נערה שאושפזה במרכז לבריאות הנפש מעלה כרמל שמה קץ לחייה היום (שלישי), ומנהל בית החולים מסר כי לצד חקירת המשטרה הוא יפעל מול הנהלת משרד הבריאות לכך שהאורע יתוחקר. המוסד, הממוקם בטירת כרמל, הוא אותו מוסד בו הייתה מאושפזת ליטל יעל מלניק, ובו עבד אדוארד ק'צורה, החשוד ברציחתה.

ממשרד הבריאות נמסר: "אנו משתתפים בצער המשפחה וכואבים את הארוע. המקרה דווח למשרד הבריאות. משטרת ישראל פתחה בחקירה. לצד זאת תבדק האפשרות לביצוע בדיקה של משרד הבריאות לצורך הפקת לקחים והכל על מנת למנוע הישנות מקרים מצערים נוספים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

החיילות שנפגעו מהקצין נפגשו: "לא ידעתי מה לעשות עם עצמי"

בכיר אירופי על שיחות הגרעין: יש הסכמה על 80% מהטיוטה

הורוביץ: "בימים הקרובים יהיה מידע מדויק על יעילות החיסון מול האומיקרון"

מהנהלת בית החולים נמסר: "הנהלת בית החולים, צוות העובדים והמחלקה כואבים מאוד את האירוע המטלטל ומשתתפים בכאבה של המשפחה".

ח"כ אמילי מואטי, יו"ר השדולה לבריאות הנפש (במשותף עם ח"כ מיכל וולדיגר), צייצה בחשבון הטוויטר שלה בעקבות האירוע: "המוות הזה הוא כישלון של כולנו, איך שלא נסתכל על זה - מערך בריאות הנפש זקוק בבהילות לחיזוק ולתגבור התקנים. בני אדם שמסתובבים עם פצע לא מסומן חייבים לקבל את הטיפול המסור ביותר שהמערכות הציבוריות מסוגלות לו. משתתפת בצער המשפחה, בצערם של אוהביה ואהוביה של הנערה וצער הצוות במעלה כרמל"