קיבוץ ניר עוז: החטופה ג'ודי וויינשטיין-חגי נרצחה, גופתה מוחזקת בעזה

לאחר 83 ימים שבהם סברו שהיא מוחזקת בשבי כשהיא פצועה, נודע כי וויינשטיין-חגי בת ה-70 נרצחה בשבת השחורה, וגופתה מוחזקת בידי חמאס ברצועה. לפני שישה ימים נודע כי בעלה גדי נרצח באותה שבת, וגם גופתו מוחזקת בעזה

זמן צפייה: 04:31

קיבוץ ניר עוז הודיע היום (חמישי) כי ג'ודי ווינשטיין-חגי בת ה-70, שהוגדרה חטופה, נרצחה בשבת בשחורה ב-7 באוקטובר וגופתה מוחזקת בידי חמאס. הודעה זו נמסרה שישה ימים אחרי שנודע כי בעלה של ג'ודי, גדי בן ה-72, נרצח באותה שבת, וגופתו מוחזקת בעזה גם כן.

מקיבוץ ניר עוז נמסר: "ג'ודי הייתה אם ל-4 וסבתא ל-7, ומורה לאנגלית עם התמחות בילדים עם צרכים מיוחדים ובעיות קשב וריכוז. טיפלה בילדים עם חרדות בעקבות המצב בעוטף בשיטות מדיטציה ומיינדפולנס; משוררת, יזמית, אוהבת ליצור ומסורה לעשיה למען שלום ואחווה".

גדי חגי עם אשתו ג'ודי ווינשטיין, שנותרה בשבי בעזה
גדי חגי וג'ודי ווינשטיין חגי

מבין 129 הישראלים והזרים שעדיין מוחזקים בשבי, נמסרה כבר הודעה על הירצחם של יותר מ-20 חטופים. לפני כשבועיים עודכנה משפחתה של ענבר הימן, בת 27 מחיפה שנחטפה לעזה ממסיבת הטבע ברעים, כי היא נרצחה בשבי חמאס. מוקדם יותר באותו שבוע נמסרה הודעה על הירצחו של טל חיימי בן ה-41, שנרצח בשבת השחורה בקיבוץ ניר יצחק וגופתו נחטפה לעזה.