משרד החוץ: שני ישראלים נהרגו בתאונת דרכים בגאורגיה

בתאונה הקשה בבאטומי נפצעו 17 בני אדם, וממשרד החוץ נמסר כי מחלקת ישראלים בחו"ל מטפלת באירוע, וכי הקונסולית יצאה לאזור התאונה

זמן צפייה: 00:25

ממשרד החוץ נמסר היום (שישי) כי בתאונת דרכים קשה בבאטומי שבגאורגיה נהרגו שני אזרחים ישראלים. בתאונה נפצעו כ-17 בני אדם, וממשרד החוץ נמסר כי מחלקת ישראלים בחו"ל מטפלת באירוע, וכי הקונסולית יצאה לאזור התאונה.

הדס מיצד, שגרירת ישראל בגאורגיה: "קיבלנו את הבשורה הטרגית לפני זמן לא רב בשגרירות. הייתה תאונת דרכים מצערת במעורבות מספר ישראלים. מייד התחלנו לטפל בתאונה על מנת לסייע לפצועים ולנפגעים ולפעול מול הרשויות הגאורגיות, על מנת לזרזר את הטיפול. כרגע אני עושה את דרכי לאזור התאונה, שמרוחקת כארבע שעות מהבירה. נסייע ככל שניתן".

ההרוגים בתאונה בסיני: יובל קשת ומתן לוזון
ההרוגים בתאונה בסיני: יובל קשת ומתן לוזון | צילום: מתוך פייסבוק, באדיבות המשפחה

כזכור, רק לפני כחודשיים שני אזרחים ישראלים נהרגו בתאונת דרכים בנואיבה שבסיני. עוד חמישה אזרחים ישראלים נפצעו בדרגות שונות. ממשרד החוץ נמסר: "לצערנו נהרגו שני אזרחים ישראלים בתאונת דרכים בנואיבה שבסיני, הודעה נמסרה למשפחות. בנוסף להרוגים, נפצעו 5 אזרחים בדרגות שונות, כולם בהכרה מלאה ולא נשקפת סכנה לחייהם. המחלקה לישראלים בחו"ל, יחד עם הקונסול במצרים, עושים מאמצים לסייע בפינוי הפצועים ובהבאת המנוחים לקבורה בישראל".

האי לומבוק באינדונזיה
האי לומבוק באינדונזיה | צילום: Wokshots / מתוך ויקיפדיה

זאת ועוד, לפני כחודש משרד החוץ אישר כי מטפס הרים ישראלי נהרג באינדונזיה. הצעיר עלה לטיפוס על ההר רינג'אני שבאי לומבוק, וככל הנראה במהלך הטיפוס מעד ונפל. אינדונזיה היא מדינה מוסלמית ולישראל אין קשרים דיפלומטיים עימה, ולכן קונסולית ישראל בסינגפור היא זו שעקבה אחר פעולות החילוץ.