תיעוד: בן 83 נכנס עם סירה לעומק הים - וניצל

גבר בן 83 חולץ היום (שבת) מעומק הים בתל אביב, לאחר שכלי השיט שלו התהפך והוא שהה במים זמן רב. כוח שיטור ימי שהגיע לזירה איתר את סירת המפרץ שלו הפוכה, כשלידה נמצא האיש במצב של אפיסת כוחות והיפותרמיה. צפו בתיעוד החילוץ

זמן צפייה: 00:48

קשיש בן 83 התהפך היום (שבת) עם סירה בעומק הים מול חופי תל אביב וחולץ על-ידי השיטור הימי. הוא הובא לצוות מד"א במרינה שבעיר - שם העניקו לו חובשים ופראמדיקים טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא במצב בינוני וסובל מהיפותרמיה וקוצר נשימה.

הפראמדיקיות של מד"א ימית אהרון פינק ויערית אורן וחובש רפואת חירום במד"א יוני יוזף סיפרו: "כשהגענו למרינה חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה אלינו מהים גבר בן 83 בהכרה. סיפרו לנו שהוא התהפך עם סירה בעומק הים ואותר על-ידי חיל הים לאחר כשעה במים. הוא סבל מהיפותרמיה וקשיי נשימה ולאחר טיפול רפואי ראשוני הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים כשמצבו יציב".

האיש הובא לחבירה עם צוות מד''א במרינה בת''א
האיש הובא לחבירה עם צוות מד''א במרינה בת''א | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בנו של האיש אמר לחדשות 13: "במסגרת התחביב שלו הוא שט. הייתה רוח חזקה והסירה איבדה את היציבות והתהפכה. זה דברים שקורים בשגרה. יש תרגולת של איך להפוך את הסירה בחזרה והוא לא הצליח. נראה שהוא בדרך לצאת מזה".