קיבוץ ניר עוז הודיע: החטוף גדי חגי נרצח וגופתו מוחזקת בעזה

חגי בן ה-73, אב ל-4 ילדים וסב ל-7 נכדים, נרצח בשבת השחורה וגופתו נחטפה לרצועה יחד עם אשתו ג'ודי ווינשטיין, בת 70, אשר עדיין מוחזקת פצועה בשבי

גדי חגי

מקיבוץ ניר עוז נמסר היום (שישי) על הירצחו של גדי חגי, בן 73 שנחטף לרצועת עזה על-ידי מחבלי חמאס בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. הוא נחטף יחד עם אשתו ג'ודי ווינשטיין, בת 70, אשר עדיין מוחזקת פצועה בשבי, וגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה.

"קיבוץ ניר עוז מודיע באבל כבד על הרצחו של גדי חגי", נמסר בהודעת הקיבוץ, "גדי היה בן 73. חבר קיבוץ ניר עוז. אב ל-4, סבא ל-7. אדם חד, נגן כלי נשיפה מחונן מגיל 3, מחובר לאדמה, שף וחסיד של תזונה טבעונית בריאה וספורט. הוא נחטף לעזה יחד עם אשתו ג׳ודי ווינשטיין, בת 70, עדיין מוחזקת פצועה בשבי. גופתו של גדי עדיין מוחזקת בשבי בעזה. יהי זכרו ברוך".

גדי חגי עם אשתו ג'ודי ווינשטיין, שנותרה בשבי בעזה
גדי חגי עם אשתו ג'ודי ווינשטיין, שנותרה בשבי בעזה

מבין 129 הישראלים והזרים שעדיין מוחזקים בשבי, נמסרה כבר הודעה על הירצחם של יותר מ-20 חטופים. בשבוע שעבר עודכנה משפחתה של ענבר הימן, בת 27 מחיפה שנחטפה לעזה ממסיבת הטבע ברעים, כי היא נרצחה בשבי חמאס. מוקדם יותר באותו שבוע נמסרה הודעה על הירצחו של טל חיימי בן ה-41, שנרצח בשבת השחורה בקיבוץ ניר יצחק וגופתו נחטפה לעזה.