תיעוד: חזיר דהר לעבר נערה בחיפה ופצע אותה: "הסתיים בנס"

נ' בת ה-14 בילתה עם חברותיה בציר מוריה בעיר, ואז בעל החיים שעט לכיוונה במהירות שיא מתוך סמטה. היא החלה לרוץ ובכך הצילה עצמה מפגיעה חמורה יותר, אך בהמשך מנוסתו הפיל אותה החזיר ארצה והיא נפגעה ברגלה ובגבה. אביה לחדשות 13: "המצב הפך בעייתי ומסוכן"

זמן צפייה: 01:10

ביום שישי האחרון בילתה נ', נערה בת 14 מחיפה, עם חברותיה בגלידריית אמיליה בציר מוריה, הרחוב הראשי בכרמל חיפה, ומשם הלכו רגלית לפעולה בצופים. כפי שניתן לראות בתיעוד, חזיר בר אשר הסתובב במקום דהר במהירות שיא מתוך הסמטה הסמוכה ושעט לעברה. היא החלה לרוץ ובכך הצילה עצמה מפגיעה חמורה יותר. בהמשך מנוסתו, החזיר פגע בה והיא נפלה ארצה ונפגעה ברגלה ובגבה.

נ' פנתה לקבל טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר, שם קיבלה חיסון נגד כלבת, מספר זריקות במקום הפגיעה ואחת בכתף וכן טופלה באנטיביוטיקה ושוחררה לביתה. נ' סיפרה לחדשות 13: "לא החזקתי עליי אוכל או כל דבר שיכל לפתות את החזיר, למרות זאת הוא דהר לכיוון שלי במהירות שיא. אני מאד אוהבת בעלי חיים ולמרות הפגיעה הכואבת מרחמת על החזיר".

פציעתה של הנערה שהותקפה על ידי חזיר בר בחיפה
פציעתה של הנערה שהותקפה על ידי חזיר בר בחיפה

אביה של הנערה סיפר בשיחה עם חדשות 13: "מדובר בתופעה מטרידה הדורשת טיפול מיידי ומפריעה את מסלול החיים התקין בעיר. גדלנו בעיר עם בעלי החיים והחזירים ואנחנו אוהבים בעלי חיים - אך נראה כי מסיבות שונות, המצב הפך בעייתי ומסוכן. האירוע הזה הסתיים ממש בנס ויכול היה להסתיים באופן חמור יותר. אני שמח להגיד שכל הגורמים המעורבים לוקחים את הנושא ברצינות, מתעניינים בשלומנו ומבטיחים לטפל כדי שמקרה כזה לא ישנה".