יו"ר ההתאחדות לכדורגל מגיב לפרישתו של אצילי: "לקח אחריות"

אורן חסון התייחס לראשונה בריאיון לפרישתו של הכדורגלן מהנבחרת ברקע הפרשה בה לכאורה קיים יחסי מין עם קטינות תוך שימוש בסמים, ואמר: "הוא הביע חרטה, הוא עבר תקופה קשה". חסון התייחס גם להצלחות הנבחרת בתקופתו ואמר: "אנחנו כפסע מאליפות אירופה"

זמן צפייה: 05:49

יו"ר ההתאחדות כדורגל, אורן חסון, התייחס הערב (שישי) בריאיון לאלמוג בשישי לראשונה לפרישתו של שחקן הכדורגל עומר אצילי מנבחרת ישראל, זאת על רקע פרשת הכדורגלנים והקטינות, ואמר: "לא הוקל לי. אני חושב שהוקל לעומר. מקרה מכוער ומצער שלא היה צריך לקרות. עומר לקח אחריות, הביע חרטה עמוקה. הוא עבר תקופה מאוד קשה".

על זימון אצילי לנבחרת אמר: "עומר מרצה בפני בני נוער, מספר את הסיפור שלו, לספר על כך שלשחקני כדורגל אסור ליפול בדברים כאלו". כזכור, אצילי הודיע על פרישתו מהנבחרת לפני כשבוע. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו כתב אצילי: "כעת, מאפסן בארון את מדי הנבחרת ונותן לכולם את השקט שהם צריכים".

פרשת הכדורגלנים והקטינות: עומר אצילי ודור מיכה
פרשת הכדורגלנים והקטינות: עומר אצילי ודור מיכה | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

"לצערי העמוק, מאז הזימון האחרון שלי לנבחרת קיימת ביקורת נוקבת ושיח נרחב על הנושא. אני ער לכך, כמובן. אין יום שאני לא חושב על זה, קורא על זה, מדבר על זה או שכל אדם שני ברחוב מביע את דעתו בנושא. אני רוצה להגיד בצורה ברורה, שוב, את שנאמר כבר כמה וכמה פעמים - אין יום שעובר ובו אני לא מתחרט על מה שקרה. חרטה גדולה ועצומה. זה לא היה צריך לקרות ואני לא עושה לעצמי הנחות, אפילו לא לרגע", כתב אצילי.

חסון התייחס גם להצלחות של ישראל בתקופתו ואמר: "יש לנו היום עובדות ובסיס טוב ואיתן להאמין שנבחרת ישראל נמצאת במקום אחר. אנחנו כפסע מאליפות אירופה, אני מאמין שהפעם זה יכול לקרות". על חזרתו לנבחרת של השחקן ערן זהבי אמר: "אני מאמין שימצאו את הדרך. לערן יש מקום בנבחרת ישראל".

ערן זהבי במדי נבחרת ישראל
ערן זהבי במדי נבחרת ישראל | צילום: רוי אלימה, פלאש 90