מכבי ת"א הודיעה רשמית: דניאל פרץ עובר לבאיירן מינכן

אחרי שאתמול דווח על סיכום העסקה, הודיעה מכבי ת"א רשמית כי השוער בן ה-23 יימכר לבאיירן מינכן. בעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, מסר: "אנו עצובים לראות את דניאל עוזב, אך עם זאת אנו גם גאים"

דניאל פרץ
דניאל פרץ | צילום: צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל

מכבי תל אביב הודיעה הערב (חמישי) כי סוכמה העברת דניאל פרץ לבאיירן מינכן. בהודעה מטעם מועדון הכדורגל נמסר כי השוער בן ה-23 יימכר לקבוצה הגרמנית בכפוף לבדיקות רפואיות.

בעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, מסר: "בימים הקרובים אנו צפויים להיפרד ולאחל דרך צלחה מדניאל פרץ, השוער והחבר היקר שלנו, תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב מגיל 5, ישראלי ובן אהוב של משפחת מכבי, ניחן בתכונות אופי המתעלות גם על יכולותיו והאיכויות המקצועיות שלו שהן מהרמה הגבוהה ביותר. אנו עצובים לראות את דניאל עוזב, אך עם זאת אנו גם גאים בהרבה מובנים ומאחלים לו ולמועדון החדש שלו, פ.צ באיירן מינכן, איחולי הצלחה בשנים הבאות".

הקהל של באיירן מינכן.
אוהדי באיירן מינכן (ארכיון) | צילום: רויטרס

אתמול דיווח העיתונאי פבריציו רומאנו כי סכום העסקה עומד על חמישה מיליון אירו, שאותם יעבירו הגרמנים למכבי ת"א - לא כולל בונוסים. פרץ הפך בשנתיים האחרונות לשוער הבכיר של הקבוצה הצהובה מתל אביב על אף גילו הצעיר, וצד את עיניהם של הבווארים בקיץ האחרון ביורו הנבחרות הצעירות כשהציג יכולת נפלאה שככל הנראה תביא אותו לעמוד בין הקורות של באיירן מינכן בעונה הקרובה.