צפו בתיעוד: גנב הסמארטפונים הסדרתי שמסתובב חופשי. חשיפה

לפחות 5 נשים נעקצו בחודשים האחרונים על ידי זאב כהן, עובד עיריית רחובות שגונב טלפונים ניידים וארנקים. אז מדוע הוא עדיין לא נעצר?

זמן צפייה: 04:09

מאיה, ג'מילה, רעות, נופר ואושרת - כולן נפלו קרבן לגנב הסדרתי שפועל באזור רחובות ונס ציונה בחודשים האחרונים, "צד" נשים עם עגלות וגונב מהן את הטלפון הנייד או את הארנק. זהותו נחשפת לראשונה כאן ברשת: האיש הוא זאב כהן, אסיר משוחרר שעובד בעיריית רחובות כמפנה אשפה ונצפה גם בימים האחרונים מחפש קרבנות נוספים באזור. אז איך בדיוק הוא פועל ומדוע הוא עדיין מסתובב חופשי? צפו בסרטון.

הגנב מרחובות בפעולה
הגנב מרחובות בפעולה
אותו הגנב מכה שנית
אותו הגנב מכה שנית

כמה מהתיקים שנפתחו נגדו במשטרת רחובות אחרי שפנו למשטרה המתלוננות שהעדויות שלהן הגיעו לידי "רשת" - נתקלו בסגירת התיק, ובמכתב שנשלח אליהן מטעם המשטרה נכתב כי התיק נסגר "מחוסר עניין לציבור".

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר במספר תיקי חקירה המתנהלים בימים אלה ונוגעים בחשוד שזהותו ידועה. החשוד נחקר בחודש שעבר תחת אזהרה, השיב חלק מהכסף שגנב ושוחרר שכן אין מדובר בטיב עבירה המאפשרת את החזקתו במעצר. למען הסר ספק, תיקי החקירה בעניינו של החשוד פתוחים ומתנהלים. האמירות המיוחסות, לכאורה, לאנשי משטרה אינן מוכרות לנו ומן הסתם אינן משקפות את המציאות שכן מדובר בחקירה חיה ומתנהלת שתימשך עד למיצוי הדין עם החשוד".

מעיריית רחובות נמסר: "לא נתקבל שום מידע ממשטרת ישראל על מי מעובדי העירייה שמבוקש לחקירה. במידה והמשטרה תודיע על מעצרו, העובד יוזמן לשימוע ותישקל השעייתו".

זאב כהן נתפס שוב בעין המצלמה
זאב כהן נתפס שוב בעין המצלמה
כהן מצליח להכניס את ידו לתיק
כהן מצליח להכניס את ידו לתיק
המקרה האחרון שבו נתפס כהן בעדשות המצלמה
המקרה האחרון שבו נתפס כהן בעדשות המצלמה