טרגדיה בנצרת: פועל בניין נפל אל מותו מגובה של כ-4 קומות

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה קבעו את מותו של גבר כבן 45 במקום, לאחר שנפל מגובה במהלך עבודת שיפוצים. מארגון המנופאים נמסר: "אתרי הבנייה בישראל הפכו למלכודת מוות, על המדינה לקחת אחריות ולהתחיל לייצר פתרונות"

Whatsapp Image 2023 08 04 At 1
זירת התאונה בנצרת | צילום: דוברות איחוד הצלה

פועל בניין כבן 45 נפל הבוקר (שישי) אל מותו בנצרת. הפועל נפל מגובה של כ-4 קומות בעת עבודת שיפוצים שביצע. פראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א רון טוגר סיפר: "ראינו את הפועל שוכב בסמוך לבניין כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

מארגון המנופאים נמסר בתגובה למותו של הפועל: "אתרי הבנייה בישראל הפכו למלכודת מוות. הגיע הזמן שפועלי הבניה באשר הם יפסיקו להיות בשר תותחים. דם הפועלים אינו הפקר. על המדינה לקחת אחריות על מי ששוקדים על פיתוח הארץ ולהתחיל לייצר פתרונות".

Whatsapp Image 2023 08 04 At 1
זירת התאונה בנצרת | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אתמול נפצעו שלושה בני אדם באורח בינוני בתאונות עבודה ברחבי הארץ. בשעות הבוקר נפל פועל כבן 33 מגובה של כ-10 מטרים באתר בנייה במושב מלילות הסמוך לנתיבות, ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם חבלות בגפיים. בשעות הצהריים נפצע פועל פלסטיני כבן 30 במהלך עבודת שיפוצים במודיעין עילית, והוא פונה עם חבלת ראש לבית החולים שיבא תל-השומר. במקביל, פועל כבן 32 נפל מגובה של כ-6 מטרים באתר בנייה בכפר סבא, ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם חבלות בראש ובגב.