בעקבות פוסט ויראלי בפייסבוק: שני החברים מגן הילדים נפגשו

ענת העלתה בחול המועד סוכות פוסט ברשתות החברתיות ובו היא ביקשה מאנשים עזרה במציאת אורי - חברה הטוב מהגן. בתוך חמש שעות נמצאה האבידה - והשניים נפגשו. "יש משהו מהמם בחווייה הזאת"

זמן צפייה: 02:29

תמונה אחת ופוסט בפייסבוק יצרו בחול המועד סוכות מפגש עמוס נוסטלגיה מחוץ לגן חובה. אם החמצתם – הכול החל בפוסט של ענת שבו היא חיפשה את החבר הכי טוב שלה מהגן: "אורי לא היה מגיע בכול יום לגן, אבל בימים שהוא הגיע - איזה אושר! כל כך הרבה סיפורים מתגלגלים עדיין אצלנו בבית על החברות הזו שבעיני משפחתי הייתה מוזרה; עוצמתית מדי לילדים קטנים כל כך", כתבה.

"ואז, בתחילת החופש הגדול שבין הגן לכיתה א', אורי עזב את רמת גן. נדמה לי שאמרו לי שהם עברו לירושלים. ככה פתאום הוא לא היה שם יותר. ומאז אני מתגעגעת ולא שוכחת." היא כתבה.

אורי וענת
אורי וענת | צילום: חדשות 13

ומנפלאות פייסבוק - בתוך חמש שעות, אלפי שיתופים ומאות אלפי חשיפות: אורי נמצא: "אשתי זיהתה את זה, אני לא הייתי מזהה". אבל הסיפור הזה קיבל תפנית לא צפויה כשאורי, מתברר, לא זוכר מהתקופה הזאת דבר פרט לחברה לגן בשם ענת.

"זו הייתה אכזבה מאוד גדולה", סיפרה ענת, "אבל זה החיים. ציפיתי שהוא יזכור אותי לפחות כמו שאני זוכרת אותו". אורי ניחם ואמר: "יש לנו מכר משותף, אורי הילד. אני לא זוכר ממנו הרבה, ואני מאוד מעוניין להכיר אותו, והיא זוכרת את אורי הקטן. יש בזה משהו מהמם בחווייה הזאת. למצוא את עצמי פתאום כגיבור של הסיפור".

אז במהלך החגים האלה שני חברים שלא ראו זה את זו עשרות שנים, נפגשו - והמעגל שהעסיק בעיקר את ענת, סוף סוף נסגר: "תמיד חיפשתי את אורי. אחרי שנפגשנו הלכתי למעלית בשרונה ואנשים יצאו ורק אז קלטתי שאני באה לעשות משהו שאני לא צריכה, וזה לחפש את אורי בפרצופים".