יום קטלני בכבישים: 6 הרוגים בשתי תאונות; משפחה נספתה

ארבעה בני אדם נהרגו בתאונת דרכים קשה בין שני רכבים בצומת אורים שבעוטף עזה, זוג הורים מרהט ושתי פעוטות בנות שנתיים ושלוש. שעות ספורות מאוחר יותר נקבע מותן של שתי נשים בשנות ה-30 לחייהן בתאונת דרכים סמוך למודיעין עילית

זמן צפייה: 02:07

תאונה קשה שאירעה היום (שני) בין שני רכבים בצומת אורים שבעוטף עזה גבתה את חייהם של גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם, ושתי בנות פעוטות, בנות שנתיים ושלוש, כולם בני משפחה אחת מרהט. שמו של האב הוא אחמד קשאעלה, הוא נהרג יחד עם אשתו השנייה, ראניה אבו מדיגם ובתם המשותפת. הילדות שנספו הן אילאף ג'עאר והינד אחמד קשאעלה.

שעות ספורות מאוחר יותר הודיעו מד"א על מותן של שתי נשים כבנות 30 מתאונת דרכים בצומת ניל"י סמוך למודיעין עילית. ששת ההרוגים היום מצטרפים לשבוע קטלני בכבישים, לאחר שביום שבת נהרגו ארבעה בני אדם בארבע תאונות דרכים שונות ברחבי הארץ, שניים מהם ברמת הגולן.

מימין: אילאף ג'עאר והינד אחמד קשאעלה
מימין: אילאף ג'עאר והינד אחמד קשאעלה

זירת התאונה בצומת ניל''י סמוך למודיעין עילית
זירת התאונה בצומת ניל''י סמוך למודיעין עילית | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ראש העיר רהט, עטא אבו מדיגם, הוציא הודעה רשמית על ההרוגים: "יום קשה לעיר רהט, גורל קשה ומר". בסרטון שפירסם ראש העיר רהט הוא אמר: "האסון והקטל בדרכים הגיע לרהט לצערי, ארבעה מתושבי העיר נספו, אמא ושתי בנותיה ובעלה הם הקורבנות של התאונה הקשה מהיום. ליבנו עם המשפחה, מערך הרווחה יגיע למשפחות".

עדן מילמן, חובש מד"א שהגיע למקום, סיפר לחדשות 13: "מדובר בתאונה קשה מאוד, קשה לתאר במילים. הגענו נתנו טיפול ומענה ראשוני עד כמה שניתן בשטח, במקום היו שתי ילדות הרוגות ועוד תשעה פצועים בסביבות גיל ה-50 לחייהם".

זירת התאונה בצומת אורים
זירת התאונה בצומת אורים

עוד הוסיף מילמן כי "כשהגענו כבר לא היה הרבה מה לעשות, חיכינו לכוחות הכיבוי שייחלצו את הפצועים שהיו עוד לכודים". חובשים ופראמדקים של מד"א ]ינו לביה"ח סורוקה אישה כבת 30 במצב קשה עם פציעה בגפיים ופצוע נוסף במצב קל.

על פי שעה נראה כי מדובר בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב, במשטרה פתחו בחקירה ומסרו כי שוטרים נמצאים במקום והצומת נחסם לתנועה עד סיום הטיפול באירוע. מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי כביש 234 נחסם לתנועה מצומת אורים עד צומת הכניסה לקיבוץ אורים בעקבות התאונה, והכניסה לקיבוץ אורים מכיוון צאלים. עוד נמסר מהמועצה כי כל הנפגעים בתאונה אינם תושבי אשכול.