1,400 דגלים לזכר קורבנות הטבח: המיצג של הקונסוליה בלוס אנג'לס

הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס, קליפורניה, חשפה מיצג גדול במדשאה המרכזית בבוורלי הילס, והוא כולל 1,400 דגלים של יותר מ-30 לאומים, בגודל אנושי, המייצגים את נרצחי השבת השחורה. המיצג יהיה פתוח למבקרים בחודש הקרוב. "קוראים לשחרור החטופים ולהזכיר לעולם לקראת יום השואה הבינלאומי: לא עוד"

"שדה הנשמות שאבדו": מיצג הדגלים בברלי הילס לוס אנג'לס חרבות ברזל

הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס, בשיתוף עם עיריית בוורלי הילס, קליפורניה, חשפה היום (שישי) את מיצג "דגלים למען ישראל", לזכר קורבנות טבח 7 באוקטובר. המיצג, אשר יהיה פתוח למבקרים למשך חודש, הוא הגדול מסוגו שנעשה עד היום והוא כולל 1,400 דגלים בגודל אנושי של מעל 30 לאומים שונים, המייצגים את קורבנות השבת השחורה. הוא מוצג במדשאה המרכזית בבוורלי הילס, ליד השלט "הוליווד" המפורסם.

הקונסול הכללי בלוס אנג'לס ישראל בכר שארגן את המיצג אמר: "מדינת ישראל נמצאת בחזית המאבק בטרור הג'יהדיסטי הגלובלי. טרור סדיסטי שלא נראה כדוגמתו בעת החדשה, הנוגד את כל הערכים ההומניים הבסיסיים ביותר שעל בסיסם קמה ארצות הברית. מהעיר בברלי הילס שמייצגת ערכים אלו, אנו קוראים לשחרור החטופים ולהזכיר לעולם לקראת יום השואה הבינלאומי: 'לא עוד. אנחנו ננצח'".

מיצג הדגלים בברלי הילס לוס אנג'לס חרבות ברזל
מיצג הדגלים בברלי הילס
נציגי הקונסוליה הישראלית על רקע מיצג הדגלים חרבות ברזל לוס אנג'לס
נציגי הקונסוליה הישראלית על רקע מיצג הדגלים

ראש העיר של בוורלי הילס ד"ר ג'וליאן גולד הוסיף: "כל אחד מהדגלים האלה מייצג רוח של אדם שאבד. אנו מזמינים את הציבור ללכת בין שדה הדגלים הזה, שדה הנשמות, ולהתבונן באנשים - האמהות, האבות והילדים, שנשמותיהם אבדו באותו יום. תחושת הריפוי שלנו כעם מתחילה בשדה הדגלים הזה".

מיצג הדגלים בברלי הילס לוס אנג'לס חרבות ברזל

דובי פרנסס, יזם ההייטק הישראלי שהיה שותף ליוזמה, אמר כי "בימים אלה, בהם אנחנו רואים עליה באנטישמיות בכל העולם, לפעולות אלה, החושפות את ממדי השנאה והאכזריות של הצד השני, יש ערך רב, הן לקהילה הישראלית והן ליהודים אמריקנים פה בארצות הברית.גם לאמריקנים רבים שחשים הזדהות ואמפתיה עם ישראל, לאזרחי ישראל ולמדינה עצמה, במסגרת מאמציה למסגר את הנרטיב סביב אירועי 7 באוקטובר".