אחרי טקס גירוש שדים בנגב: צעירה מתה, קרובים של הנייה נעצרו

בת 26 שחשה ברע הגיעה לשייח' בדואי בתל שבע שביצע את הכישוף. היא התמוטטה ומותה נקבע לאחר מכן. העצורים הם בני משפחה של מנהיג חמאס. גיסה: "השייח' חנק אותה - היא נכנסה חיה ויצאה מתה"

זמן צפייה: 00:20

שייח' בדואי ורופא שעובד באחד מבתי החולים בדרום נעצרו הלילה (שני), בחשד למעורבות במותה של צעירה בת 26 מהדרום, מאי אלנבארי, לאחר טקס גירוש שדים. בנוסף אליהם נעצר גם בעלה של המנוחה, צעיר בן 25 תושב הפזורה הבדואית.

על פי החשד, הצעירה שחשה ברע פנתה לשייח' בן ה-64, שהיה בכיר בתנועה האסלאמית בעבר, ועוסק בכשפים לקבלת טיפול בתלונותיה. במהלך טקס גירוש שדים אותו קיים השייח', התמוטטה הצעירה ופונתה למרפאה מקומית בתל שבע, שם טיפל בה הרופא בן ה-32, קרוב משפחתה, שעובד גם באחד מבתי החולים בדרום ומותה נקבע במקום.

שלושת החשודים הם קרובי משפחתו של מנהיג תנועת חמאס, איסמעיל הנייה, ויובאו הבוקר בפני בית משפט השלום בבאר שבע. גופת הצעירה הועברה למכון לרפואה משפטית.

גיסה של הצעירה, אמר: "אני לא מבין, איך אח שלי אשם? היא לא הרגישה טוב והוא לקח אותו לטיפול", "אנחנו מבינים שהוא (השייח') חנק אותה בטיפול, היא נכנסה חיה ויצאה מתה, לא מבין, למה צריך לחנוק?"