ים המלח, תאונה וחזרות לחצי הגמר: היום השני לשבוע האירוויזיון

חברי המשלחת בילו את חלקו הראשון של היום כשהם צפים על המים, ואחר הצהריים התחדשו החזרות של ארבעת המנחים והמשתתפים, שעלו זה אחר זה לבצע את השירים לקראת המופע החי - שייערך מחר

זמן צפייה: 01:42

אירוויזיון 2019: יומו השני של שבוע האירוויזיון נפתח היום (שני) כאשר חברי המשלחת עשו את דרכם לים המלח, שם בילו את חלקו הראשון של היום בחוויית ציפה ובוץ. ג'ינגס, נציג אזרבייג'ן לאירוויזיון סיפר לחדשות 13 על תחושותיו, ואמר: "חם מאוד, אני מרגיש שאני במולדת שלי".

אחר הצהריים התחדשו החזרות ב"אקספו" תל אביב. המנחים ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב, ולצדם משתתפי ומשתתפות חצי הגמר הראשון, עלו זה אחר זה לבצע את השירים שיבצעו מחר בערב במופע החי.

לעוד כתבות בנושא:

בעקבות נפילת גוף תאורה: עובד במתחם האירוויזיון נפצע קשה

"גם אם לא זוכים - מרוויחים": מפגש עם משלחות האירוויזיון

ננה בננה: נטע ברזילי השיקה את שירה החדש בחזרה לאירוויזיון

ג'ינגס, נציג אזרבייג'ן לאירוויזיון | צילום: החדשות 13

קודם לכן, כזכור, אירעה תאונה מצערת בתל אביב, כאשר עובד במה נפצע בינוני מנפילת גוף תאורה בחניון של מתחם התחרות. ד"ר דרור אופיר, מיחידת עמוד שדרה במרכז הרפואי "איכילוב" סיפר על מצבו: "החולה נכנס לחדר ניתוח לטיפול בפגיעה בעמוד השדרה הגבי. החולה יצא מורדם ומונשם ליחידת טיפול נמרץ".

מנחי האירוויזיון בחזרות לפני תחילת התחרות
מנחי האירוויזיון בחזרות לפני תחילת התחרות

ביום רביעי לפנות בוקר תנחת בישראל מדונה, שתגיע עם משלחת של 135 איש ובהם 40 חברי מקהלה, 25 רקדנים ועשרות אנשי מקצוע. איתה יגיע גם הראפר "קוואבו", שיצטרף אליה לביצוע של אחד משירי אלבומה החדש. סילבן אדמס, שמממן את הגעתה של הזמרת לתחרות אמר כי "נוכחותה מוסיפה הרבה זוהר ואני מקווה שזה יהיה האירוויזיון המוצלח ביותר עד כה".