"כשקשה - מספיק צחוק אחד": חולת סרטן העצמות שמגשימה חלומות

אסתי סגל החליטה לכרות את רגלה לאחר אבחון המחלה. מאז היא יוצאת להרפתקאות בכל העולם, ומתעדת ברשת את רגעי הגאות והשפל. "הבנתי שאם אסגור את העיניים - אולי לא אפקח אותן יותר"

זמן צפייה: 13:02

בגיל 17 אסתי סגל גילתה שהיא חולה בסרטן העצמות. במשך שמונה שנים עברה 13 ניתוחים בניסיון לייצב את רגלה, אך דבר לא עזר. היא התמודדה עם כאב בברך, שלא עבר. "לפעמים זה הרגיש כמו זכוכית או סכין בתוך העור, או ממש שריפה. זה יכול להיות ליטוף של מישהו שפשוט היה גורם לי לצרוח", סיפרה.

אחרי התלבטות קשה החליטה להוריד את הרגל, במקומו הציבו גדם. בהתחלה, אחרי הניתוח סבלה מכאבי תופת, אבל מאז כבר הספיקה להסתובב בכל העולם. היא תיעדה את כל מה שעבר עליה, רגעי הגאות וגם רגעי השפל, ושיתפה את המסע שלה עם העוקבים אחריה ברשתות החברתיות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עשרות הרוגים ומיליון תושבים מפונים: הסופה "לקימה" מכה בסין

דיווחים: עבריין המין ג'פרי אפסטין שם קץ לחייו בבית הכלא

מתגובות קשות ועד הסתה: האלימות ברשת היא שנאת החינם המודרנית

אסתי סגל
אסתי סגל

"זה בסדר שאני מפחדת, תפסיקו להגיד לי 'אל תפחדי'", תועדה אסתי אומרת לעוקבים שלה בסדרת הרשת של כאן, "התמודדות". "נראה אתכם לא מפחדים כשיחתכו לכם את הרגל". אבל גם אחרי הניתוח הכאבים לא נגמרו. "היו לי כאבי פנטום מטורפים, כאבה לי הרגל שכבר לא נמצאת". סיפרה.

אסתי סגל בתקופת מחלת סרטן העצמות
אסתי סגל בתקופת מחלת סרטן העצמות

אסתי הגיעה לנקודת השפל של חייה וניסתה לשים סוף להכול. היא חתכה את עצמה ובלעה 90 כדורי מורפיום. "הבנתי שאם אני סוגרת את העיניים, אולי אני לא פותחת אותן יותר". היא הובהלה לבית החולים והתייצבה. אחרי כן התחילה להגשים את חלומותיה. הראשון שברשימה - לגלוש בים. "הייתה לי הצצה למי שאני יכולה להיות", אמרה. "אולי מה שבנאדם צריך בעת משבר זה צחוק אחד אמיתי. מה שיהיה יהיה, החלטתי לשנות את החיים שלי, ואני אתמודד עם הכול".

אסתי סגל ברפתקאותיה
אסתי סגל ברפתקאותיה