אסתר רוט-שחמורוב זקוקה להשתלת כליה: "הצילו את חייה"

אסתר רוט שחמורוב, אחת מן האתלטיות הטובות ביותר של ישראל בכל הזמנים, מחפשת תרומת כליה - לאחר שהכליה שהושתלה בגופה לפני יותר מעשור נדחתה. ירון רוט, בנה, פונה לציבור הרחב: "אימי זקוקה להשתלה חוזרת של כליה כדי להציל את חייה. אנחנו מחפשים תורמים"

ירון רוט לצד אימו במיטת בית החולים

ירון רוט, בנה הבכור של אסתר רוט שחמורוב - אחת מן האתלטיות הטובות ביותר של ישראל בכל הזמנים, כלת פרס ישראל לספורט וניצולת הטבח באולימפיאדת מינכן - פונה לציבור הרחב בישראל ומבקש למצוא אנשים שיסכימו לתרום לאימו כליה.

לפני מספר ימים, אושפזה רוט שחמורוב בבית החולים בלינסון בפתח תקווה. היא מתמודדת עם דחיית הכליה שהושתלה בגופה לפני 14 שנים, ועל כן זקוקה להשתלה חוזרת. בנה ירון - בעבר אלוף ישראל בסיוף - אמר כי: "אימי סובלת מאי ספיקת כליות חמורה והיא זקוקה להשתלה חוזרת כדי להציל את חייה. משפחתנו סובלת ממחלת כליות גנטית ולכן אנחנו לא יכולים לתרום לה כליה. בשם משפחת רוט שחמורוב אני פונה לאזרחי ישראל ומבקש שיימצא תורם כליה לאמי, כדי שתוכל לחזור לחיים נורמליים ולתפקוד מלא".

אסתר רוט-שחמורוב
אסתר רוט-שחמורוב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מי יכול לתרום? כל אדם מעל גיל 27 ללא מחלות רקע, שלא נולד פג, שאינו נושא ללא משקל עודף, נשים - כאלו שמעולם לא היתה להן סכרת הריונית.

בכל פנייה למשרדי העמותה חשוב לציין שהתרומה מיועדת לאסתר רוט שחמורוב.

לתרומות יש לפנות: לירון רוט: yaronroth@hotmail.com  או בוואטסאפ 0542468428;

עמותת מתנת חיים 02-5000755 מייל: tormim@kilya.org.il