מת מפצעיו הפועל שנפגע מנפילת עגלת תאורה במתחם האירוויזיון

מצבו של נהג המשאית, פולדי שוורץ בן ה-66 מפרדס חנה, שנפצע בחניון "אקספו" שבגני התערוכה, הידרדר הלילה, והרופאים קבעו את מותו. בנו: "אנחנו לא יודעים מה קרה שם ומחפשים תשובות"

זמן צפייה: 01:24

נקבע מותו של פולדי שוורץ, נהג משאית בן 66 מפרדס חנה שעבד במתחם האירוויזיון, שנפצע קשה ביום שני מנפילת עגלת תאורה. כך נמסר הבוקר (רביעי) מבית החולים איכילוב. מצבו הידרדר במהלך הלילה, ולאחר מאמצי החייאה ביחידה לטיפול נמרץ, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מהפקת האירוויזיון נמסר: "כואבים את מותו של נהג המשאית שנפצע השבוע במהלך פריקת משאית עם ציוד טכני בחניון מתחם האירוויזיון. אנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים את תנחומינו. נושא הבטיחות והאבטחה הם בראש מעינינו, ועומדים בסטנדרטים ונהלי הבטיחות החמורים ביותר. נפעל יחד עם הרשויות לבדיקת המקרה".

ארז, בנו של המנוח, סיפר כי "אבא היה אדם מקסים, חברותי מאוד, אהוב על ידינו ועל ידי המון אנשים. כל שנייה איתו הייתה מעל ומעבר. דיברנו לאחרונה בלילה שלפני יום התאונה, הוא היה די שמח כי הדברים התנהלו כראוי. אנחנו לא יודעים מה קרה שם ומחפשים תשובות".

(בווידאו: ארז, בנו של המנוח, מספר על אביו)

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-events-20190515-1550' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_zv92perf' duration='77'']

כאמור, ביום שני נפצע שוורץ בעקבות גוף תאורה שהיה מונח על הקרקע, נטה על צידו ופגע בו. רופא שהוצב במתחם העניק לו טיפול ראשוני, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית. עם הגעתו, עבר העובד סדרת בדיקות, והובל לניתוח נוירוכירורגי דחוף.

אירוויזיון 2019
אירוויזיון 2019 | צילום: החדשות 13

לאחר התקרית, מתאגיד השידור "כאן" נמסר: "במהלך פריקת משאית ציוד טכני בחניון האקספו בתל אביב, אחת מעגלות הציוד הטכני נפלה על נהג המשאית שפרק אותה. הנהג טופל במקום ע״י רופא מבית החולים איכילוב שנמצא באופן קבוע במתחם. הרופא הזעיק אמבולנס שפינה אותו לבית החולים איכילוב". מהפורום למניעת תאונות עבודה נמסר כי מתחילת 2019 נהרגו 27 פועלים בתאונות עבודה, מהם 14 בענף הבנייה. כ-80 נוספים נפצעו בינוני עד קשה מאוד.

אתמול נפצע באורח בינוני פועל כבן 70 לאחר שנפל מגובה במפעל באזרות התעשייה בקריית ביאליק. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם עם חבלת ראש. נוסף לכך, אתמול נפצע בינוני פועל כבן 20 לאחר שידו נלכדה במכונה במפעל ברחובות. פרמדיקים שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים קפלן עם פציעות בגפיים.