זהבי לא יחזור לנבחרת: "לצערי בקשתי שוב נענתה בשלילה צורמת"

כדורגלן מכבי תל אביב הודיע כי לא ישוב למדים הלאומיים, לאחר שביקש לישון לבד בלילה שלפני משחק ונענה בסירוב. "צר לי שדחקו אותי החוצה מנבחרת שהיתה עבורי הכל במשך כל כך הרבה שנים"

זמן צפייה: 03:02

לא חוזר לנבחרת: כדורגלן מכבי תל אביב ערן זהבי הודיע הבוקר (שני) כי לא יחזור לשחק בנבחרת ישראל, לאחר שבקשתו לחדר פרטי במסעותיה של הנבחרת ברחבי העולם שוב נענתה בשלילה.

"אתמול בבוקר קיימתי שיחה עם ראשי נבחרת ישראל בנוגע לחזרה שלי למדים הלאומיים", כתב זהבי בחשבון האינסטגרם שלו, "הסכמתי לדרישותיהם לחלוק חדר עם שחקן נוסף בכל התכנסות של הנבחרת כשהבקשה היחידה שלי הייתה לישון לבד בלילה שלפני משחק במטרה להתכונן כהרגלי כבר שנים רבות במקצוענות שסיגלתי לי וזאת לטובתי ולטובת הנבחרת. לצערי שוב נעניתי בשלילה צורמת".

"אני מאחל בהצלחה לנבחרת ולחברי שם", הוסיף זהבי, "צר לי שדחקו אותי החוצה מנבחרת שהיתה עבורי הכל במשך כל כך הרבה שנים. ההמנון שמתנגן והקהל הנפלא שהתרגש איתי עם כל שער שכבשתי יחסרו לי מאוד. תודה ענקית על הזכות להתרגש ולרגש אתכם".

ערן זהבי במדי מכבי תל אביב
ערן זהבי במדי מכבי תל אביב | צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון מסרו בתגובה: "הבהרנו לאורך זמן ובכל דרך, כי אנחנו רוצים את ערן בנבחרת ישראל ללא אף תנאי מוקדם, בזכות היכולות שלו כשחקן וכמי שלאורך שנים תרם רבות לנבחרת ואף הפך לשיאן השערים. גורמים רבים עשו רבות במטרה להבטיח סוף אחר, כולל פגישה נוספת של המנהל המקצועי עם השחקן, אך ללא הועיל".

"לצערנו, ערן לא קיבל את ההחלטה המקצועית שלנו ועל כן הבהרנו לסוכנו רונן קצב כבר אתמול כי אפשרות זימונו לסגל לשני משחקי הפתיחה במוקדמות יורו 2024 אינה עוד על הפרק, זאת במטרה לאפשר לכלל הגורמים בנבחרת להתמקד רק בשני המשחקים הקרובים. אנחנו מאחלים לערן הצלחה ובטוחים שגם הוא מייחל להצלחת הנבחרת".

"נבחרת ישראל תתמקד החל מרגע זה אך ורק בהכנות המקצועיות לצמד המשחקים החשובים, בתקווה להעניק לכל אזרחי ואזרחיות מדינת ישראל רגעים של אחדות, גאווה ואושר. אנחנו בטוחים שיחד עם עשרות אלפי האוהדים בבלומפילד חם ותומך, יחד עם שחקנים נפלאים וצוות מסור, נתחיל ברגל ימין את הדרך שלנו ליורו 2024".