משפחתו של איתן לוי מבת ים עודכנה שנרצח וגופתו מוחזקת בעזה

נהג המונית בן ה-53 הוגדר עד כה כחטוף, לאחר שבבוקר השבת השחורה הסיע ידידה ממרכז הארץ לקיבוץ בארי ומאז אבדו עקבותיו. בנו סיפר בריאיון לחדשות 13: "במשך חודשיים היינו בחוסר ודאות מוחלט"

זמן צפייה: 07:56

משפחתו של איתן לוי, נהג מונית בן 53 מבת ים, עודכנה היום (שישי) כי הוא נרצח וגופתו מוחזקת בידי חמאס ברצועת עזה. לוי הסיע ידידה לקיבוץ בארי כאשר החלה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל, ועד כה הוא הוגדר כחטוף.

שחר, בנו של לוי, סיפר היום בכאב בריאיון לחדשות 13: "אמרו לנו היום בבוקר שיש גורם מודיעיני שאימת שאבא שלי נרצח. בשורה קשה, במיוחד בשישי בבוקר. החודשיים האלה היו בחוסר ודאות נורא, בעצם הכריזו שאבא חטוף בהתבסס על איכון הפלאפון שלו בעזה אבל מבחינתי זה לא היה מספק, אמרתי להם שמבחינתי הוא נעדר. עד שתהיה ראייה ויזואלית שהוא למעשה נרצח, מה שבאמת קרה היום כשהודיעו לנו".

"לצערי המצב הוא כזה שאני עוד לא בן 23 איבדתי אבא, שהיה עמוד התווך של המשפחה", הוסיף שחר, "הוא עזר כלכלית, נפשית, היה משחק עם הילדים של אמא שלי ובת הזוג שלה כאילו היו הילדים שלו, ועד היום אחותי מחפשת את 'דוד איתן'. אתה לא יודע איך להסביר לילדה בת 4.5 שדוד שלה נעלם".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-0812232109' autoplay='0' credit='' desc='בנו של איתן לוי: "היינו בחוסר ודאות מוחלט"' poster='' kid='1_0fayvs5h' duration='476']

עוד אמר שחר: "אני רוצה לומר למשפחות החטופים שיצליחו למצוא את הכוחות והתקווה להמשיך, ואני מקווה שהמדינה תצליח להחזיר אותם הביתה בשלום, ושלא יתבשר להם גורל מר כמו שקרה למשפחה שלי. אני מקווה גם שישראל תצליח להחזיר אותו הביתה בשביל קבורה ראויה".

איתן לוי, נחטף וגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה
איתן לוי, נחטף וגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה

ממטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נמסר: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו של איתן לוי ז״ל. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת לוי. איתן לוי (53) היה איש משפחה חם ואוהב שדאג תמיד לסביבתו ולא לעצמו. איתן היה אדם אחראי ומסור לכל מקום אליו הגיע. יש לו בן יחיד, שחר, וביחד אהבו לצאת לטייל ולהנות במסעדות בשר טובות. איתן אהב חיות וכלבים. היום המשפחה עודכנה כי נרצח באיזור קיבוץ בארי, אחרי שהקפיץ ידידה לביתה בבוקר השבת השחורה".

מעיריית בת ים נמסר: "עיריית בת-ים מודיעה בכאב גדול ובלב שבור על הירצחו של איתן לוי, בן 53, תושב העיר שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר. איתן, נהג מונית, הסיע לקוחה שלו ממרכז הארץ לקיבוץ בארי בדיוק בזמן השתלטות המחבלים על האיזור. עד כה הוא הוגדר כחטוף, והבוקר התבשרנו על ידי הצבא על הירצחו. גופתו מוחזקת עדיין בידי החמאס בעזה. אנו מחבקים את המשפחה ונמשיך ללוות אותם לכל אורך הדרך".

דרור קפלון, נרצח בשבעה באוקטובר
דרור קפלון

אמש נודע כי דרור קפלון, שנחשב עד כה כחטוף בגלל האינדיקציה שהטלפון שלו בעזה ומפני שהיו עדויות לכך שנלקח מביתו, נרצח במתקפה האכזרית על קיבוץ בארי. משפחתו עודכנה. אשתו של קפלון, ד"ר מרסל פרייליך קפלון, נרצחה בבארי גם היא.