מתקן "קרוסלה" נתקע באילת: צוותי כיבוי חילצו ילדים עם מנוף

צוותי כבאות והצלה פעלו לחילוץ עשרה ילדים בגילאי 12-8 אשר היו תקועים על המתקן בטיילת בעיר, באמצעות מנוף גבהים אשר נפרס לגובה של כ-30 מטרים על מנת להגיע לילדים בבטחה. מצבם של הילדים טוב והם הוחזרו להוריהם שהמתינו בדאגה

זמן צפייה: 00:23

צוותי כבאות והצלה חילצו הערב (שבת) עשרת ילדים שהיו תקועים על מתקן "קרוסלה" בטיילת באילת. אנשי המתקן דיווחו כי עקב תקלה טכנית המתקן נתקע בגובה ללא אפשרות להוריד אותו, ובעקבות כך החלו הכוחות בחילוץ הילדים באמצעות מנוף גבהים אשר נפרס לגובה של כ-30 מטרים על מנת להגיע לילדים בבטחה.

מדובורת כבאות והצלה נמסר כי לאחר מספר סבבי חילוץ, כאשר כל פעם מחולצים זוג ילדים אל הקרקע, חולצו עשרה ילדים בגילאי 8-12 אל עבר הוריהם אשר המתינו בדאגה מתחת למתקן. כלל הילדים חולצו בשלום ולא נזקקו לטיפול רפואי.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2209242200' autoplay='0' credit='דוברות כבאות והצלה מחוז דרום' desc='אנשים מריעים לצוותי החילוץ בטיילת באילת' poster='' kid='1_2l8ugd24' duration='']

רשף רז בכור שהיה מפקד האירוע מסר: "כשהגענו למקום הבחנו בעשרה ילדים תקועים בגובה על מתקן הקרסולה, בגלל הגובה הרב שבו שהו הילדים וחוסר יכולת להוריד את המתקן, ביצענו חילוץ באמצעות מנוף אל עבר הקרקע של כל עשרת הילדים כאשר חלקם היו מפוחדים ומבוהלים אל עבר ההורים המודאגים".

לאורך כל החילוץ הייתה התקהלות של עשרות אנשים בטיילת סביב המתקן אשר הביטו בדאגה אל עבר הילדים הלכודים.