אסון בסיני: שלושה ישראלים נהרגו בתאונת דרכים

זוג הורים ובתם, תושבי כפר קאסם, נהרגו בתאונה הקשה באזור נואיבה. בני משפחה ישראלים נוספים נפצעו. ממשרד החוץ נמסר כי שלושת הפצועים פונו לארץ בשיתוף פעולה של שגרירות ישראל בקהיר והשלטונות המצריים: "מטוס של חיל האוויר וצוותים של יחידה 669 פינו שלושה פצועים ישראלים, שנפגעו בתאונת דרכים בסיני לנתב"ג. משם פונו הפצועים באמבולנס לבית חולים"

זמן צפייה: 00:26

אסון במצרים: שלושה ישראלים נהרגו הבוקר (שבת) בתאונת דרכים באזור נואיבה שחצי האי סיני. שלושת ההרוגים הם זוג הורים ובתם הקטנה, תושבי כפר קאסם שבשרון. כמה מקרובי משפחתם של ההרוגים נפצעו גם הם בתאונה הקשה, והם פונו לבתי החולים בישראל בסיוע חיל האוויר וצוותים של יחידת החילוץ 669.

ממשרד החוץ נמסר: "היום בשעות הבוקר התרחשה תאונת דרכים קשה בה נהרגו 3 בני משפחה ישראלית ונפצעו נוספים מאותה משפחה, אשר טיילה באזור נואיבה, מצרים. שגרירות ישראל בקהיר והמחלקה לישראלים בחו״ל במשרד החוץ מטפלים באירוע ופועלים מול הרשויות המצריות להעברה לישראל של ארונותיהם של הנפטרים, וכן בסיוע לפצועים בבתי החולים".

בהמשך נמסר בהודעה משותפת למשרד החוץ ודובר צה"ל: "בסיוע משרד החוץ ושגרירות ישראל בקהיר, ובשיתוף פעולה עם השלטונות המצריים מטוס של חיל האוויר עם צוותים של יחידה 669, פינו מוקדם יותר היום, (ש') שלושה פצועים ישראלים, שנפגעו בתאונת דרכים בסיני לנתב״ג, משם פונו הפצועים באמבולנס לבית החולים".

חילוץ הפצועים מסיני
חילוץ הפצועים מסיני | צילום: דובר צה"ל

בחודש שעבר נהרגה ילדה ישראלית כבת 5, תושבת הכפר ריינה שבגליל התחתון, בתאונה במהלך טיול טרקוטורונים באי פוקט שבתאילנד. ממשרד החוץ נמסר כי הטרקטורון עליו הורכבה הילדה התנגש, על פי ההערכה, עם טרקטורון אחר.