פספסו טיסה - וקפצו משרוול המטוס: שני ישראלים נעצרו בטורקיה

שני הנוסעים, אב ובנו, פספסו את טיסתם מנמל התעופה סביהה גצ'קן שבאיסטנבול, וזינקו מטה משרוול מטוס ששהה בחניית המטוסים. עם נחיתתם על הקרקע, נעצרו על ידי עובדי שדה ושוטרים | צפו בתיעוד

זמן צפייה: 00:41

נתלים על שרוול המטוס, וקופצים מטה: שני נוסעים ישראלים נעצרו היום (שלישי) בטורקיה לאחר תקרית חריגה, בה קפצו השניים מטה משרוול המטוס עליו עלו, היישר לרחבת חניית המטוסים. השניים, חלק ממשפחה בת חמישה בני אדם, פספסו את טיסתם לתל אביב וניסו לעצור את המטוס שהתכונן לגרירה בנמל התעופה באיסטנבול שבטורקיה.

שני הנוסעים, אב ובנו, פתחו בכוח את דלתות השרוול, וכאמור זינקו מטה. לאחר שנחתו על המדרכה, השניים נעצרו על ידי עובדי שדה התעופה סביהה גקצ'ן ושוטרים שהגיעו לאזור.

דרכונים, דרכון ישראלי
דרכון ישראלי | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

נזכיר כי שישה מתוך תשעת הישראלים שנעצרו בטורקיה בחשד כי הטרידו מינית דיילת של חברת פגסוס שבו לארץ, ומחר יחזרו שלושת האחרונים ששהו במעצר בעיר אורפה, שנמצאת על הגבול הטורקי עם סוריה.

אלי, אחד העצורים, סיפר לחדשות 13: "כשעלינו למטוס הבנו שהדיילת שונאת אותנו. דוד, אחד מאיתנו, צילם אותה כשהיא הסבירה על מצבי החירום. היא דרשה שימחק - והוא מחק. התחלנו צחוקים שם במטוס עם כל מיני נוסעים, והדיילת טענה שהטרדנו אותה מינית".