הרצח בדובאי: המשטרה המקומית עצרה 8 חשודים ישראלים

בתוך פחות מיממה, משטרת דובאי עצרה את שמונה הישראלים החשודים במעורבות ברצח רסאן שמסיה, הישראלי כבן ה-30 מעכו שנדקר למוות באמירות הערבית. הרקע לרצח - סכסוך מתמשך בין שתי משפחות

זמן צפייה: 01:34

בתוך פחות מיממה, משטרת דובאי עצרה את שמונה הישראלים החשודים במעורבות ברצח רסאן שמסיה, הישראלי כבן ה-30 מעכו שנדקר למוות אתמול (רביעי) באמירות הערבית. תמונתם המטושטשת של החשודים פורסמה, ובמשטרה המקומית אומרים כי הרקע לרצח הוא סכסוך מתמשך בין שתי משפחות.

כזכור, אמש הודיע משרד החוץ כי האזרח הישראלי נדקר למוות, וזמן קצר לאחר מכן דווח כי משטרת דובאי עצרה שני ישראלים בחשד למעורבות ברצח. בעזרת ימ"ר חוף בישראל, שסיפק להם עוד מידע על החשודים, הם עצרו שישה חשודים הנוספים.

רסאן שמיסה
רסאן שמיסה, שנרצח בדובאי

משטרת דובאי חשפה היום כי החשודים, תושבי ג'דיידה-מכר שבגליל, הגיעו לאיחוד האמירויות ממדינה אירופאית לצורך תיירות וקניות. תוך כדי טיול בדובאי הם נתקלו במקרה בקורבן בבית קפה, מה שהוביל לעימות ולתקיפה הדדית בחניון הסמוך - שבסופו של דבר הביאה למותו של הקורבן שנדקר בכלי חד.

רסאן שמיסה, זירת הרצח בדובאי
זירת הרצח בדובאי

המשטרה המקומית דיווחה כי העבריינים נמלטו מהמקום, אך צוותי בילוש מיוחדים גויסו ותוך שלוש שעות מרגע האירוע נעצרו שניים מהחשודים, בסיוע של טכנולוגיות מתקדמות לניתוח נתונים פליליים. כעבור פחות מ-24 שעות נעצרו שאר החשודים, ובקרוב ייפתח הליך משפטי נגדם.

ממשרד החוץ נמסר אתמול: "הנושא מוכר לקונסול ישראל בדובאי והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ. נסיבות המקרה נחקרות על-ידי הרשויות המקומיות".