יום לאחר שאביו טבע למוות: אותרה גופת הילד שנסחף בחופי עכו

אחרי שעות של חיפושים, נמצאה גופתו של בן ה-10 כ-150 מטר מהחוף הלא מוכרז ומותו נקבע במקום. זאת, לאחר שאביו נמצא אמש ללא סימני חיים באותו האזור. ב-24 השעות האחרונות: ארבעה טבעו למוות

אמבולנס, חוף
אמבולנס בחוף מעיין צבי | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גופת ילד בן 10 נמצאה במרחק 150 מטר מול חופי עכו הבוקר (ראשון), לאחר שאמש טבע אביו בן ה-46 בחוף. לאחר אירועי אמש, הילד נחשב כנעדר ובמהלך הלילה נמשכו החיפושים אחריו כשכעת מוודאים את זהות הגופה. פראמדיק מד"א, טלאל פארס, שהיה בזירה סיפר כי "חברנו עם סירה שחילצה את הילד מהים לבית הספר לקציני הים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כזכור, אתמול בסביבות השעה 19:00, הוזעק צוות מד"א לחוף התמרים בעיר בעקבות טביעה. על פי הפראמדיקית בזירה, אלה שפיר, "הטובע חולץ מהמים על ידי עוברי אורח, היה שכוב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והם מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות". הצוות שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה והעבירו לניידת טיפול נמרץ אך שם נקבע מותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ג'ודו, שיט ושחייה: מה צפוי באולימפיאדה היום ומה כבר היה?

עושים סדר בהגבלות: היכן תקף התו הירוק ומי יחויב בבידוד?

"המשיך לגעת בכוח": טענות לאונס נגד סוכן דוגמניות מפורסם

שלושה גברים טבעו אתמול בסך הכול, ביום סוער במיוחד. בחוף מעיין צבי, סמוך לזיכרון יעקב, טבע סמוך לשעה 17:00 גבר כבן 45 ופונה לבית החולים הלל יפה תוך כדי שבוצעו בו פעולות החייאה. לאחר מכן, לקראת השעה 18:00 חולץ מהים על סירה גבר כבן 20 בחוף הנסיכה באילת.

צוות מד"א העניק לו טיפול וביצע בו החייאה אך לבסוף קבע את מותו. פראמדיקית מד"א, מור ביטון אשכנזי, תיארה כי "סמוך לגשר בחוף הנסיכה חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה אלינו מעומק הים את הגבר שנמצא מחוסר הכרה". לאחר מכן נקבע מותו.