"זה נגמר בנס": בת ה-7 טבעה - אחיה ניסו להצילה וטבעו גם

קבוצה של גולשים שהייתה בחוף גיל באשדוד שמעה צעקות של אימם של הילדים, שהייתה על החוף עם שני ילדים נוספים. הגולשים הגיעו והצליחו להוציא את בת ה-7 מהמים עם אחיה - ולהוביל אותם לחוף בשלום. אחד מהם סיפר: "חבר שלי משך את הרגל שלה - והוצאנו אותה אחרי שהיא כבר בלעה מים"

זמן צפייה: 02:07

חמישה ילדים, אחים, טבעו אמש (חמישי) בחוף גיל באשדוד אל מול עיני אמם, וחולצו בשלום. אם המשפחה, שהגיעו מירושלים לים, הייתה עם שני אחים נוספים על החוף ולא יכלה לסייע. קבוצה של גולשים שהייתה בסביבה, בהם נער בן 15, הצליחו להוציא את החמישה מהמים בשלום.

המקרה החל כאשר הילדה הקטנה, בת 7 בלבד, נסחפה במים והחלה לטבוע. אחיה הגדולים נכנסו למים כדי לעזור לה והחלו לטבוע גם הם. קבוצת הגולשים שהייתה באזור שמעה את הצעקות והגיעה לסייע לבני המשפחה. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את הגלים החזקים בשעות הערב ואת מבצע החילוץ הקשה מהים.

אמבולנס בחוף. ארכיון
אמבולנס בחוף (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

הגולש מוריס בן שימול סיפר: "שמענו מלא צעקות של האמא מהחוף, ראינו את הילדים תופסים את הילדה שכבר שקעה. גם הילדים התחילו להיסחף ולהיטרק על הסלעים. כשהגענו, ראינו את העקב של הילדה במקרה, כשהיא כבר שקעה".

בן שימול המשיך: "חבר שלי משך את הרגל שלה - והופ הוצאנו אותה אחרי שהיא בלעה כבר טונות של מים. שמנו שני ילדים על כל גלשן. אחד מהם, שהיה יותר בוגר, תפס בחוט מאחורה ולא הצלחנו לצאת. נשברו עלינו גלים, אז חתרנו לעומק, עקפנו את הגלים ויצאנו דרך חוף אחר. זה היה ממש נס".