הנהג שאיבד שליטה על רכבו בכביש 6: "ראיתי את המוות בעיניים"

אדם נסע במהירות של 140 קמ"ש כאשר בלמי המכונית הפסיקו לעבוד - והוא היה בטוח שאלה רגעיו האחרונים. בריאיון לחדשות 13 סיפר על רגעי האימה - ועל הנס: "כל הגוף שלי רעד" • בלעדי

Hgfhgfhfghgfh

ביום שישי האחרון בלילה, נסע אדם למשפחתו על כביש 6 לכיוון דרום. לפתע, כשהיה במהירות של 140 קמ"ש, הבלמים במכוניתו הפסיקו לעבוד - והוא איבד שליטה על הרכב. בריאיון בלעדי לחדשות 13 סיפר הנהג על רגעי האימה: "ראיתי את המוות בעיניים - לא ידעתי מה לעשות".

"נסעתי במהירות של כמעט 140 קמ"ש, היו רכבים לפני ורציתי להאט, לחצתי על הברקס – ואין ברקס", שחזר אדם. "הייתי לבד, והנתיב היה עמוס משאיות. לא ידעתי מה לעשות. לא ידעתי לאן ללכת כי אכנס בהן. ירדתי מהנתיב הימני לשוליים, ויש שם מעקה - אין לאן לברוח".

עוד בחדשות 13:

"בלי בלמים, על 140": השיחה עם המוקד שמנעה תאונה • תיעוד

"לא נעים לחיות ככה": הילדות שתועדו בזמן אזעקה באשקלון מדברות

הנהג הפוגע בכביש 443 נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות

Hgfhgfhfghgfh
הנהג שהבלמים ברכבו הפסיקו לעבוד תוך כדי נסיעה

אדם ניצל בנס, בזכות תדרוך טלפוני שקיבל מספאא, מוקדנית חברת דרך ארץ המפעילה את כביש 6, ומהמשטרה. בזכות התדרוך בזמן אמת, הצליח בסופו של דבר לעצור את הרכב.

"כמעט 30 דקות נסעתי במהירות הזאת כשאין לי ברקסים", סיפר. "זה היה מסוכן, הייתי באטרף, כל הגוף שלי רועד ואני צועק ובוכה ומדבר איתם. המילים הפסיקו לצאת לי בעברית, התחלתי לדבר בערבית. אמרתי לעצמי - 'זהו אני הולך, זה היום שלי'".