"בא לו בטבעיות": הכלב שגולש על גלים - והפך לאטרקציה מקומית

נירו, הבעלים של פולי, הוא גם מדריך גלישה. באחד הימים בחוף הוא גילה שלחברו ההולך על ארבע יש כישרון ייחודי: "אני יושב עם החברים ופתאום קולט אותו על הגלשן - הוא הסתכל ולמד את זה"

זמן צפייה: 01:58

גלישת גלים היא ענף ספורט פופולרי בישראל החמה. אחד מחובבי הספורט יוצא הדופן הוא פולי, כלב הבוקסר המעורב בן החמש. הכלב, שמעורר עניין רב בחוף הים של נתניה, מצליח "לתפוס גלים" עם הגלשן שקנה לו בעליו, נירו, שמדריך גלישה באופן מקצועי.

"בכל פעם שהייתי נכנס לגלוש הוא היה מסתכל עליי וגם נכנס אליי למים", סיפר נירו הינדי, הבעלים של פולי. "חבר שלי שם אותו על הסופט (סוג של גלשן) ופשוט שלח אותו. אני יושב בחוף עם החברים ופתאום קולט את הכלב על הגלשן - גולש".

פולי עם בעליו, נירו
פולי עם בעליו, נירו | צילום: החדשות 13

כשהם בקרבת החוף, פולי מתרגש ונלהב, הוא נוהג להסתובב סביב הגלשן וסביב הבעלים שלו, לקראת העלייה על הגלשן. הבילוי הקבוע של השניים הפך לאטרקציה מקומית – פולי הפך לכוכב בחוף הים של נתניה וגם זוכה לפרופיל פעיל באינסטגרם עם עוקבים רבים.

"זה בא לו כמשהו טבעי, הוא הסתכל כל הזמן ולמד את זה", אמר נירו. "הוא גולש יחסית ברמה מאוד טובה. הוא מתנהג במים כמו לוטרה, נכנס למים, הראש שלו למעלה – ויאללה. לא משנה איפה הוא נמצא".