אביו של בן ה-4 מדימונה שנשכח ברכב ומת: "אנחנו מזועזעים"

אב הילד שנשכח במכונית במשך מספר שעות ומת לאחר מכן בביה"ח סורוקה, אמר לחדשות 13: "אל תגידו שלי זה לא יקרה, זה יכול לקרות לכולם"

זמן צפייה: 01:57

אביו של הילד בן הארבע מדימונה, שנשכח אתמול ברכב ומת בבית החולים סורוקה, התייחס היום (שלישי) לטרגדיה ואמר לחדשות 13: "אנחנו מזועזעים - אל תגידו שלי זה לא יקרה, זה יכול לקרות לכולם".

ציון רזיליו, אשר סייע בניסיונות להציל את חיי הילד, סיפר לחדשות 13: "שוחחתי עם בן משפחה. הוא סיפר לי שבאותו היום הילד היה אצלו ולא הלך לגן. האם אספה אותו עם שתי בנות נוספות, וכשהגיעו הביתה - ככל הנראה הוא נרדם ברכב. רק בהמשך הבינו שהילד לא נכנס הביתה".

"מדובר במשפחה נורמטיבית", הוסיף רזיליו, "ההורים מדהימים, הם בשוק מוחלט, בהלם טוטאלי. לא יודעים איך לשאת את המכה".

לכתבות נוספות בנושא >> 

טרגדיה בדימונה: בן 4 מת לאחר שנשכח ברכב במשך כמה שעות

פעוט כבן שנתיים במצב אנוש לאחר שנשכח ברכב זמן רב בירושלים

ילד נשכח ברכב בדימונה
ילד נשכח ברכב בדימונה | צילום: דן בונבידה

כאמור, הילד מת אמש בבית החולים סורוקה, לשם פונה לאחר שנשכח ברכב סגור במשך כמה שעות. כוחות מד"א הוזעקו לדירה בדימונה, אליה הועבר הילד לאחר שאותר, ופינו אותו לבית החולים במצב אנוש - ושם בהמשך נקבע מותו. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות המקרה.

חובש בכיר במד"א יונתן איפרגן סיפר: "הגעתי למקום וסימנו לי להיכנס לתוך בית. ראיתי את אחד השכנים מבצע פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית ממוקד 101 של מד"א. התחלתי בפעולות החייאה מתקדמות וחיברתי את מכשיר המפעם (דפיברילטור). צוות הטיפול נמרץ שהגיע למקום המשיכו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות וקירור עם מגבות ומים ופינו את הילד לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

מבדיקה ראשונית עלה כי המשפחה חזרה בסביבות השעה 16:00 מהבריכה והילד ככל הנראה נרדם באוטו. בשעה 19:00 בני המשפחה הבחינו שהוא לא בבית, יצאו החוצה ומצאו אותו ברכב כשהוא מחוסר הכרה.

מוקדם יותר אתמול, פעוט כבן שנתיים הובא למרפאה מקומית ברהט לאחר שככל הנראה שהה במשך זמן מה ברכב סגור. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה, כשהוא במצב בינוני וסובל ממכת חום.