"חיכה בקוצר רוח להולדת נכדו": משה חג'בי הוא הגבר שמת בזמן מבחן נהיגה בדרום

בן ה-59 שהתמוטט במהלך מבחן נהיגה ביצע חידוש רישיון לאחר תאונת דרכים שבה היה מעורב. הוא הספיק לעשות מספר שיעורי נהיגה והבוקר ניגש לטסט. קרוב משפחה סיפר: "היה לו בעבר בעיות עם הלב, אבל זה הגיע משום מקום"

משה חג'בי בן ה-59 התמוטט היום (רביעי) במהלך מבחן נהיגה בשדרות, ופונה לבית חולים ברזילי שבאשקלון, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי לאחר שזה איבד את הכרתו.

המנוח היה מעורב לאחרונה בתאונת דרכים ולכן נדרש לעבור מבחן רישוי מחודש. הוא הספיק לעשות כמה שיעורים והבוקר ניגש לטסט. זמן קצר לאחר מכן, הבוחן הבחין שהוא מזגזג על הכביש, והבין שהוא עובר אירוע לבבי. הוא עצר את הרכב ובאמצעות הכוונה של מד"א, העניק לו טיפול ראשוני.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הנבחן לבית החולים, ושם נקבע מותו. בן משפחתו סיפר: "אנחנו בהלם מוחלט. היה לו בעבר בעיות עם הלב, אבל זה הגיע משום מקום. רק לאחרונה החלים מקורונה וחיכה בקוצר רוח להולדת נכדו".

בוחן הרישוי סיפר לאנשים שהגיעו למקום: "היינו באמצע הטסט. ב-5 דקות הראשונות הכול היה בסדר, אבל אז הרגשתי שמשהו לא בסדר. הוא התנשם בכבדות והתחיל לזגזג על הכביש. בלמתי את האוטו והענקתי לו טיפול ראשוני, עם סיוע טלפוני של מד"א. עשיתי כל מה שיכולתי, אבל לא לצערי לא הצלחתי".

פרמדיקית מד"א, יובל חדאד, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בתוך רכב לימוד נהיגה גבר מחוסר הכרה. סיפרו לנו שהוא התמוטט במהלך מבחן נהיגה, הבוחן חייג מייד 101 למוקד מד"א וקיבל תידרוך טלפוני כיצד להתחיל בפעולות החייאה. הוצאנו אותו מהרכב וביצענו פעולות החייאה מתקדמות, והמשכנו להלחם על חייו עד שהגענו לבית החולים - שם הצוותים המשיכו בפעולות החייאה".