תאונה קטלנית ליד עכו: נהג בן 55 נהרג מפגיעת משאית

צוות מד"א קבע את מותו של תושב קרית אתא, שרכבו נפגע ממשאית בכביש 4 סמוך לכפר מסריק. הגבר נלכד במכונית, ולוחמי האש פעלו לחילוצו. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:12

נהג בן 55, תושב קרית אתא, נהרג הבוקר (חמישי) מפגיעת משאית בכביש 4, בקטע הכביש עין המפרץ מסריק. צוות לוחמי אש פעל לחילוץ הגבר, שנלכד ברכב, וצוות מגן דוד אדום קבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

פרמדיק מד"א, גבאי מיימון, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש משאית ורכב פרטי מעוך לאחר שנתנגש בחלקה האחורי של המשאית. ברכב הפרטי נלכד גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, תוך חעלוצו מהרכב ביצנו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא סימני חיים, ולאחר חילוץ ממושך של הכבאים, קבענו את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

צה"ל הרס בתי שני מחבלים שהיו מעורבים בפיגוע בדולב

בהלה לצד התעלמות: התפשטות הקורונה היא אירוע אסטרטגי • דעה

גורמים בכחול לבן: נבחן ממשלת אחדות – כשגנץ ראשון ברוטציה

תאונת הדרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 4
תאונת הדרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 4 | צילום: דוברות כבאות והצלה

במקביל, גבר כבן 40 נפצע קשה בהתהפכות משאית בכביש 40 סמוך לבאר שבע. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בנוסף, שני בני אדם נפצעו בינוני וחמישה קל ופונו לבית החולים. כביש 40 נחסם לכיוון דרום, והשוטרים מפנים את התנועה לצירים חלופיים.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-0503200840' autoplay='0' credit='התהפכות משאית בכביש 40 סמוך לבאר שבע' desc='תיעוד מבצעי מד"א' kid='1_vher2srz' duration='28'']

משאית שהתהפכה בכביש 40 סמוך לבאר שבע
משאית שהתהפכה בכביש 40 סמוך לבאר שבע | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ביום שני נהרג רוכב אופנוע בן 30 מפגיעת רכבת נוסעת דרומית למושב בית יהושע. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. ישי תהילה כהן, חובש רפואת חירום שהגיע לזירה על אופנוע, אמר כי "בשטח סמוך לפסי הרכבת ראינו גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה, וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. התחלנו מייד לבצע בו פעולות החייאה, אך תוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

במקביל, אוטובוס ריק פגע בשני הולכי רגל והתנגש בקיר של בניין מגורים ברחוב אריה בן אליעזר ברמת גן. צוות מד"א העניק טיפול רפואי לשלושה פצועים בהכרה במקום. כתוצאה מהתאונה, בני אדם נלכדו באוטובוס. כוחות משטרה וכיבוי הגיעו למקום על מנת לבצע חילוץ של הלכודים.