חשד לפגע וברח: פעוטה ממזרח י-ם נהרגה מפגיעת רכב; הנהג נעצר

בת השנתיים פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה במצב אנוש, תוך פעולות החייאה מתקדמות, שם נקבע מותה. לאחר כמה שעות, הנהג אותר ונעצר, ורכבו הוחרם

פעוטה כבת שנתיים ממזרח ירושלים מתה אתמול (שבת) בשל פציעת ראש קשה. היא הובאה מחוסרת הכרה למרפאה בשכונת ראס אל-עמוד, ומשם פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש, תוך פעולות החייאה מתקדמות, ושם נקבע מותה. מחקירת המשטרה עלה חשד כי נפגעה על ידי רכב. הנהג אותר ונעצר, ורכבו נתפס.

מוקדם יותר מת תינוק כבן שנה מסיבוך בדלקת גרון מסוג סטרפטוקוק A. מותו נקבע בבית החולים שערי צדק בירושלים, לאחר שהובא לשם עם חום גבוה ובמצב כללי לא טוב. הוא נבדק, טופל באנטיביוטיקה והוחל בירור לגורם המחלה. לאחר שעות בודדות מצבו הדרדר במהירות למצב של קריסת מערכות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נגיף משתנה ותיאוריות קונספירציה: כך הפכה השפעת למגפה מסוכנת

"אני נטל": נכים ונכות על חייהם האינטימיים – מהדייט ועד למיטה

"זנחתי את חיי": חולה הסרטן שמקדיש את חייו למאבק במחלה

מנהל בית החולים, פרופ' יחיאל שלזינגר, ציין כי "הפעוט הגיע אלינו לפנות בוקר לאחר מספר ימים בהם סבל מחום. התחלנו מיידית בבדיקות וטיפול אנטיביוטי, אולם לאחר מספר שעות מצבו הדרדר במהירות. צוות רחב מאוד של רופאים מומחים ואחיות נלחמו על חייו אך נאלצנו לקבוע את מותו. בשל ההידרדרות המהירה עלה החשד כי מדובר בחיידק אלים ואכן תוצאות הבדיקות שהתקבלו איששו את האבחנה".